Тест-драйв НВ VW Caddy: Міцний господарник

14 лютого 2016, 12:00
Економічний, досить потужний, практичний, хоча і з неідеальною підвіскою і занадто високою ціною,— такий новий "підборчик" VW Caddy

Мрії бувають повітряними і безглуздими, а бувають практичними. Фургончики-"підборчики" належать до практичних — про них мріють із калькулятором і рулеткою в руках. Саме такими інструментами озброїлося НВ, приміряючи нову, четверту генерацію VW Caddy.

Відео дня

Ця машина зовні відрізняється від попередниці небагато чим — нюансами оформлення передньої частини і світлотехніки.

Традиційно Caddy, як і всі його конкуренти, може мати різну кількість дверцят, довгу або коротку колісну базу і бути фургончиком-вантажовозом або автомобілем для п'яти пасажирів. Тест-кар — саме з останніх: п'ять місць у салоні і п'ять дверей. Творці забезпечили його 2‑літровим дизелем (140 к. с.), переднім приводом (є і 4х4), роботизованою шестиступінчастою коробкою DSG. І прикрасили його базове оснащення рівня Trendline (куди входять, наприклад, основні електронні асистенти безпеки та чотири Airbag) довгим списком опцій.

У тестовому Caddy знайшлося місце мультимедійній системі, біксеноновим переднім фарам і навіть системі виявлення втоми. "Підборчик" і виглядав мажором завдяки опціям: бордовому кольору кузова, бордовим мотивам на легкосплавних дисках і такого ж кольору поперечній лакованій вставці на торпедо.

Салон Caddy навіть зі згаданою вставкою і елегантним кермом виглядає темно-сіро і похмуро. Провідний оздоблювальний матеріал — твердий пластик.

Прилади стандартні для недорогих VW. Але в центрі торпедо красувався великий сенсорний екран. За відсутності камери заднього виду і навігації він, крім звичайних медіафункцій і тріп-комп'ютера, потішить хіба що розгорнутими можливостями налаштування звуку. Ефект від них сумнівний, оскільки дверні панелі чітко деренчать від басів, забиваючи звук з колонок.

Практичність передньої частини салону в Caddy звичайна за мірками класу. Є одна ємність, яка закривається, зверху торпедо, не найбільший ящик для рукавичок і велика полиця над лобовим склом на всю ширину салону.

Передні сидіння щільні, встановлені низько, по‑легковому. Між ними — лише маленький боксик. Його м'яка кришка-підлокітник розташована низько і за висотою не регулюється. Зате в тильній стороні боксу є два повітроводи для другого ряду — з урахуванням того, що у VW встановлений звичайний механічний кондиціонер, це непогано.

Оглядовість уперед хороша, що для цього класу можна вважати нормою. Зовнішні дзеркала не найбільші.

Мультифункціональне кермо загалом зручне. Нарікати можна на завалену кнопку гучності — треба тягнути великий палець.

Задній диван окремо складається вперед, причому повністю, а не тільки за рахунок спинок, і весь (або частинами) виймається з салону, збільшуючи багажне відділення до рівня повноцінного фургона.

Широкий і високий салон дозволяє ззаду вільно сісти трьом дорослим пасажирам. Біля ніг у крайніх є бокси-схованки. Бічні двері, як і завжди в цьому класі, зсувні — зручно для входу-виходу в тісноті.

Багажник, як у типового "підборчика", великий за обсягом і кубічний (рівні борти, прямі кути),— місця тут вдосталь. Вантажний відсік прикриває згори зсувний матер'яна шторка — чогось масивного на неї не покладеш. Задник спинок сидінь другого ряду пластиковий, тобто менш практичний, ніж металевий, як у деяких конкурентів.

Запаска розташована під днищем. Щоб її дістати, треба знизу ж (стоячи навколішки) відкрутити два болти,— все це дуже трудомістко та незручно.

Сильний бік Caddy на тлі інших "підборчиків" — потужний дизель, швидка коробка і, як наслідок, непогана динаміка. Кермо робить 2,9 оборота від упору до упору, але маневрує німець, за мірками класу, досить точно та швидко.

Підвіска Caddy — незалежна попереду і балка з ресорами ззаду. Завдяки їй VW чітко і приємно їде на рівному асфальті. Але проблемні дороги змушують його мучитися. І справа не стільки в тому, що на нерівностях корма порожнього автомобіля підлітає (на щастя, не дуже сильно), скільки в ударах у "передок" на деяких помітних перешкодах. Причому не на стисненні, а на відбої: машина ніби втрачає колеса в ямках і на деяких "лежачих поліцейських".

Зворотна сторона потужності та динаміки — дещо більша, ніж у головних конкурентів, витрата: в місті — близько 7-10,4 л, на трасі — 4,5–5,1 л.

У підсумку: Caddy з дволітровим дизелем — це дещо менш практична, але більш драйверська, легкова машина в порівнянні з конкурентами. Втім, на цю модель німці ставлять ще й дизель 1,6 л в двох ступенях форсування — і з ним драйву буде менше.

Але є ще один суттєвий момент: тестовий Caddy коштував майже $37 тис. Французькі "підборчики" з порівнянним списком головного та додаткового обладнання (нехай і з менш потужними дизелями) коштуватимуть на $10-12 тис. дешевше І це не окремий випадок, а правило: Caddy завжди дорожчий, ніж аналогічні машини конкурентів.

А ще в передній частині салону VW живе луна. Погано це чи добре — не знаю. Але вона є.

Матеріал опубліковано в НВ №4 від 5 лютого 2016 року

Показати ще новини
Радіо НВ
X