Інтерактивність і глокалізація. Сім світових трендів у культурі на 2020 рік

5 лютого 2020, 19:53

Найсерйозніший бізнес сьогодні жити не може без мистецтва

Поговорімо про світові тренди в культурі на 2020. Перерахую нові й ті, що тривають.

Тренд № 1 — відео.

У відео ми читаємо сигнали інших людей, які неможливо ідентифікувати, наприклад, у фотографії. Це закладено на інстинктивному рівні. Наш мозок сприймає відео як живе спілкування, і засвоює цей контент значно краще, ніж текст. Останні 4 роки YouTube — найвідвідуваніший сайт у світі.

Відео дня

Тренд № 2 — інтерактивність.

Глядач — співучасник твого злочину. Він не просто сидить у залі і дивиться оперу, він розгадує, натискає, відповідає, говорить, ходить, щоб просунутися далі контентом. Тому що рух — це життя глядача. Немає залучення — немає життя.

Наш мозок сприймає відео як живе спілкування

Тренд № 3 — шерингова економіка чи економіка порожніх сторінок.

І як її розвиток у культурі — Patreon. Це платформа для людей творчих професій, які створюють і викладають контент, а користувачі за це платять мізерні гроші, але їх дуже багато. Більше немає ніяких агентів і лейблів. Ти сам на сам зі своїми фанатами.

Тренд № 4 — глокалізація.

Створюючи продукт або проект, ти дивишся на весь світ. Це твій компас актуальності. Але робиш все, з огляду на місцевий контекст. Головна ідея глокалізації — залучати місцеві громади і використовувати ідентичність, переосмисливши традиції.

Тренд № 5 — колаборації та взаємодія індустрій.

Найсерйозніший бізнес останніми роками жити не може без мистецтва. Починаючи з Mercedes і закінчуючи SpaceX, компанії запрошують творчих людей переосмислити строгіші підходи, щоб знайти нові рішення в епоху турбулентності.

Тренд № 6 — технології.

Не у всіх є можливість подорожувати світом, але це більше не означає, що мистецтво недоступне. Моя улюблена платформа з вивчення світової культурної спадщини на дивані — Google art project.

Тренд № 7 — онлайн-освіта.

Візьмімо MasterClass: вони продають вам не лекції з режисури, а суперзірок, які навчать абсолютно будь-якої професії саме вас. А ще продають не знання або корочку (це більше не важливо), а передплату, як на Netflix. З обіцянкою, що протягом року лекції додаватимуться. Тобто взагалі все одно, який там буде контент, якщо він буде класним.

Стисла добірка, натхненна лекцією на SKVOT.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X