Немодне есе про моду. Блог Вадима Медведєва

25 березня 2017, 18:37
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
20 хвилин самомилування дизайнера, худих моделей та сліпучого світла, і ось у вас вже склалося уявлення про те, що саме нам пропонують на наступний сезон

У нашій країні існує незліченна кількість модних тижнів, днів і місячників, на яких кожен. хто відчув себе дизайнером може за чималі гроші показатися колосвітскій публіці, а також випадково заблукавшим інтелектуалам та гламурній пресі. Тобто, потенційним, як дизайнеру здається, клієнтам.

Відео дня

З такою кількістю показів на квадратний кілометр маємо повне право називатися «столицею європейської моди». Прогресивне населення вражає і не може не радувати той факт, що мода є, що вона продається. І не всупереч, а скоріше, завдяки перипетіям останніх років, пов'язаних зі зміною стилю правління і приходом до влади нової формації управлінців, які десь ретельно ховалися останні роки - чи в еміграції, чи в глибокому підпіллі.

Вийшовши на широкі магістралі, оці достойні мужі принесли з собою:

1. Необхідність бувати, відвідувати, бути присутнім, осяювати своїм неперевершеним виглядом у костюмі в неяскраву смужку з найтоншої вовни всі заходи, якимось чином пов'язані з модним життям країни, підкреслюючи тим самим свою демократичність і властивий більшості нашого населення оптимізм та впевненість у завтрашньому дні.

2. Готовність підтримати дискусію про минулі покази в Парижі, Мілані, Лондоні, Нью-Йорку, посипаючи свою промову професійною термінологією про крій, посадку і плечовий шов. Недалекий той день, коли заговорять вони словами героя Леоніда Бронєвого з фільму «Той самий Мюнхгаузен»: «Саме на рівні грудей. Шістдесят шість. Я не дозволю опускати лінію талії на стегна. Сто п'ятдесят п'ять. Зрештою, ми — центр Європи, я не дозволю всяким там іспанцям диктувати нам умови. Хочете відрізний рукав — будь ласка. Хочете плісировану спідницю з виточками — приймаю і це. Але опускати лінію талії — не дам».

3. Щедрість у розумних межах, що підтверджує початок золотого століття нашої еліти, дбайливо відкрила для себе невичерпні можливості впливати якщо не на розум, на те, як вони одягаються. Стає модним говорити про спільні проекти з тим чи іншим дизайнером, що гарантує, як мінімум, VIP-столик на after party після показу в одному з елітних місць столиці, а як максимум – інтерв'ю з ведучою, що вічно щебече, для популяризації свого імені в широких гламурних масах.

Знайти на подіумі Наомі, Клаудію або Сінді зараз практично неможливо - на подіумі підлітки, сумні і замучені

Оскільки для кожного з дизайнерів, які нині творять, важливо, щоб саме на перший ряд опустилася попа благодійника і його чергової незабутньої пасії; щоб саме на першому ряду сиділи свідки всіх останніх модних хронік, а також нові та старі головні редактори місцевого глянцю; щоб саме на першому ряду сиділи «потрібні» люди, а саме родичі інвестора та закордонні гості, що випадково потрапили в «столицю європейської моди», пом'яті після неабиякого закладання за комірець важких алкогольних напоїв напередодні, то показ ніколи не починається до тих пір, поки не заповниться перший ряд.

Непередавану атмосферу свята гарантують численні спонсори, які, розкривши внутрішні резерви, йдуть на відчайдушні кроки з підтримки місцевого фешну. Ліворуч і праворуч будують вони великовагові стенди, які гарантують, як мінімум, сотні лайків у соціальних мережах, згадки в центральній пресі, фотографії із зірками та увагу з боку публіки, якій і не снилися седани бізнес-класу та повнопривідні красені, а також телевізори з вигнутим зображенням та офіційно завезені телефони.

Тут і там снують довгоногі красуні, які, як це не дивно, всюди роздають буклети, брошури, рекламні листівки та іншу макулатуру, а не велично дефілюють по подіуму.

Замість них по подіуму плентаються худі, бліді, з дивною зовнішністю підлітки, які, на думку дизайнерів, як ніхто інший відповідають своїм мишачим зовнішнім виглядом актуальній колекції. Як мені кажуть, що краса - поняття змінне, а клієнт, байєр або гість показу повинен, насамперед, концентруватися на образі, на одязі та аксесуарах, а не на сексуальній привабливості моделей. Так що знайти на подіумі Наомі, Клаудію або Сінді зараз практично неможливо – на подіумі підлітки, сумні і замучені постійними прогонами і відмовами від провідних світових агентств. З'ясовується, що таких як вони «дурнушек» по світу навалом, і що закінчити середню школу все одно треба.

Показ завжди супроводжується неймовірним набором дивних звуків, які іменуються музичним супроводом. Чим голосніша та похмуріша музика, тим складніше концентруватися на показі, на образах, на натхненні, що відвідало дизайнера напередодні показу. Де вони знаходять ці звуки? В інтернет-магазині «Все для вашого успішного суїциду» або «Немає болгарки – не проблема. У нас є цей прекрасний набір звуків для Ваших сусідів»?

20 хвилин... всього 20 хвилин самомилування дизайнера, депресивної музики, худих моделей і сліпучого світла, і ось у вас вже склалося уявлення про те, що саме автор хоче від нас, які образи він або вона намагаються пропонують нам на наступний сезон.

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X