Майбутнє є. Що чекає на ресторанний бізнес

15 лютого 2021, 12:43
НВ Преміум

Літні майданчики весь рік, ренесанс японської кухні та прагнення до демократичності — головні тренди ресторанної індустрії

Матеріал опубліковано у спецвипуску журналу НВ Світ у 2021 за ексклюзивною ліцензією The Economist. Републікацію заборонено

Складно робити прогнози — з того місця, де нині перебуває ресторанний бізнес, радіус огляду дуже невеликий. Але спробую заглянути в майбутнє. Водночас свідомо уникаю теми роботизації і діджиталізації ресторанної індустрії, оскільки зараз усі й так сконцентрувалися саме на них, а не на їжі та сервісі.

Відео дня

Серйозний переділ ринку. Багато ресторанів уже закрилися, ще більше закладів не переживуть зиму. Одні компанії підуть зі сцени, інші збережуть частку завдяки жорсткому затягуванню поясів, треті наростять потужність, задешево скуповуючи заклади, які закриваються. Попри безрадісну ситуацію, деякі великі гравці почуваються цілком упевнено і продовжують інвестувати в нові проєкти. Саме вони стануть безумовними лідерами, коли все нормалізується. А станеться це, на мій погляд, не раніше літа 2022 року.

Навіть найфешенебельнішим ресторанам доведеться стати «ближчими до народу»

Репутація — передусім. Те, що багато хто йде не просто в ресторан, а до певного ресторатора — тренд не новий, але в умовах кризи він посилиться. Коли людина ходить у ресторани не щодня, як раніше, а раз на тиждень або на два, вона хоче зробити безпомилковий вибір місця. І водночас співставляє свої очікування з довірою до тих персон або компаній, які стоять за конкретними ресторанами.

Рух у бік демократичності. Навіть найфешенебельнішим ресторанам доведеться стати «ближчими до народу». І це не тільки про цінник,

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X