Хвилі та золотий перетин. Представлена нова айдентика Одеського художнього музею

31 травня 2019, 16:35

Одеський художній музей презентував новий візуальний стиль, створений агентством Havas Ukraine.

Основним завданням ребрендингу було не просто оновити стиль музею, а зробити його привабливим для молоді, популяризувати мистецтво в умовах сучасного прогресивного світу актуальною візуальною мовою.

Відео дня

Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group

Тому був розроблений новий логотип, в якому об'єднані морська хвиля з одним з головних елементів образотворчого мистецтва - золотим перетином. Таким чином дизайнери підкреслили розташування музею і його спеціалізацію.

«Ми дуже раді подарунку наших київських друзів - Havas Creative Group Ukraine. Особливо вдячні команді Havas Ukraine, яка безпосередньо працювала над розробкою нової айдентики. З одного боку, представлений логотип відноситься до класичного художнього напрямку, з іншого - це мінімалізм, який є трендом на сьогодні. Таке поєднання дозволить нам спілкуватися з аудиторією її мовою та символізує для нашого музею етап постійних позитивних змін», - заявив директор музею, художник Олександр Ройтбурд.

Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group
Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group
Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group
Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group
Havas Creative Group
Фото: Havas Creative Group

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X