Moschino: модно тільки те, що вам подобається!

3 жовтня 2017, 19:00
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

1 жовтня у центрі Києва – на Басейній, 11 – відкрився новий монобутік Moschino – прекрасний привід поговорити про феномен бренду, його легендарного засновника Франко Москіно і нинішнього креативного директора Джеремі Скотта

Бренду вже 34. За три десятиліття світ змінився до невпізнаваності, але італійцеві Франко Москіно вдалося неможливе – на початку 80-х він створив мову моди, яку розуміють і в третьому тисячолітті. Геніальність? Безсумнівно! Хоча сам Франко говорив, що він «скоріше декоратор, ніж творець нових форм». Сміливість? Однозначно! Щоб заявити «F**k fashion, let's dress!» в епоху от-кутюр і жартувати над Chanel, пришиваючи до їхнього культового жакета ґудзики у вигляді золотих прищіпок, потрібно бути зухвалим. Доля? Можливо. Далеко не кожному бідному живописцю без досвіду пропонують малювати ілюстрації для Versace. Але головне – особливе розуміння моди. Москіно відмовлявся сприймати її занадто серйозно і говорив, що мода повинна бути кумедною. Він бачив у ній виключно можливість показати свої емоції. Його смішило фанатичне шанування лейблів і дратував культ моди. Франко протестував проти будь-яких фешн-канонів: «Модно тільки те, що вам подобається!»

Все перераховане і створило спочатку унікальну ДНК бренду Moschino (1983-го), а згодом і особливу мова Moschino, однаково зрозумілу і в 80-х роках ХХ століття, і в 2010-х. Всього за 11 років дизайнер встиг запустити жіночу і чоловічу лінію одягу, лінію жіночої білизни, лінію одягу Cheap and Chic і парфумерну лінію.


Сьогоднішній креативний директор Moschino, 42-річний американець Джеремі Скотт – ментальний близнюк Франко Москіно. Та сама легкість у сприйнятті моди, ті ж зухвалість і провокативність. І та сама геніальність: свого часу Карл Лагерфельд говорив, що Скотт – єдиний, хто гідний замінити його в Chanel. Перша колекція Джеремі, представлена 1997-го в Парижі, складалася з... паперових медичних халатів. Це він створив для Adidas кросівки з крилами і розробив дизайн автомобіля Mercedes-Benz Smart – теж з крилами. Саме Скотт придумав футуристичне плаття стюардеси для Брітні Спірс в кліпі Toxic, зшив першу сукню для Міс Піггі з «Маппет-шоу» і випустив колекцію Moschino з елементами брендингу McDonald's.



Джеремі Скотт
креативний директор Moschino

«Я дизайнер для людей, – каже Джеремі. – У багатьох є клієнти, у мене – фанати!» Скотт не перебільшує. Одяг Moschino, створений американцем, носять Мадонна, Кайлі Міноуг, Ферґі, Кеті Перрі, Джастін Бібер. Шанувальники моди як мистецтва вибирають Moschino, щоб демонструвати світові своє «я», молодь – щоб підкреслити неформальність і незалежність, люди зі світу бізнесу – щоб навіть у рамках дрес-коду одягатися концептуально. Діловий чоловік в одязі Moschino виглядає впевненим і рішучим, бізнес-леді – сильною і в той же час жіночною.

Мадонна і креативний директор Moschino, Джеремі Скотт

Мадонна і креативний директор Moschino, Джеремі Скотт Фото:

У чому секрет успіху? Мабуть, у тому, що, як жартує сам Скотт, він не говорить по-італійськи, зате чудово розмовляє мовою Moschino: про важливе – з іронією і гумором. Наприклад, про навислу загрозу війни – в колекції Moschino Pre-Fall 2017, основою якої став мілітарі. Але мілітарі – на тлі фрескового принту, квітів і барокових мотивів. «Наше життя непередбачуване і небезпечне, потрібно бути готовим до всього – і до війни, і до балу», – попереджає Джеремі. Або про ресайклінг – у колекції Moschino сезону осінь-зима 2017/2018, де обіграні пакувальний картон, скотч і вирізки з модних журналів.

Не менш дотепні і колекції Boutique Moschino – так після перезапуску в 2015-му називається лінія Cheap and Chic. В Boutique Moschino Pre-Fall 2017 приваблює мікс жіночності, нуару і поп-арту, а в Boutique Moschino сезону осінь-зима 2017/2018 – квіткові мотиви в дусі 70-х і печворк, приправлені сюрреалістичними стрічковими обрізками з поп-арт-мотивами.


Який би модний меседж не звучав у колекціях Moschino, є те, що лишається незмінним і завдяки чому бренд вибирають наймодніші люди планети, – геніальне поєднання іронії та елегантності, сексуальності, аристократичності і виклику. Одного разу потрапивши в світ Moschino, ви захочете стати частиною цього клубу стильних і сильних. Бути на хвилі успіху і в центрі уваги – це закладено в ДНК бренду!

Колекції представлені в Україні в бутіку Moschino в Києві за адресою: вул. Басейна, 1. Офіційний сайт бренду: www.moschino.com.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X