Представлено брендинг Євробачення 2018

8 листопада 2017, 15:32

Організатори Євробачення-2018 показали логотип і назвали слоган конкурсу

В якості логотипу було обрано мушлю як знак океану, який поєднує в собі різноманітність організмів різних форм, кольорів і розмірів. «Португалія завжди з'єднувала Європу з іншими країнами світу за допомогою океану, а Лісабон був центром морських торговельних шляхів. Сьогодні Лісабон використовує слоган All aboard! (Всі на борт) як заклик міжнародного суспільства об'єднатися », - повідомляють організатори.

Відео дня

Варто відзначити, що разом з основним логотипом, були обрані додаткові, які так само відображають красу океану. Перший півфінал конкурсу відбудеться 8 травня, другий півфінал - 10 травня і фінал - 12 травня.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X