Задоволення від одягу. Гарячі тренди осені
Головні кольори сезону — бургунді, зелений і теракотовий
Сьогодні можна виділити два глобальні напрямки. Перше – sustainable fashion, усвідомлена мода, яка відповідає на низку питань: як довго ця річ буде залишатиметься актуальною? Чи достатньо якісно вона зроблена, щоб носити її кілька сезонів? Ким і де її було виготовлено? З яких матеріалів? Як було видобуто ці матеріали?
Але знаєте, яке питання з'їдає на сніданок все вищесказане? Чи подобаюся я собі в цьому. Парадокс у тому, що якщо відповісти ствердно на нього, все інше підтягується. Адже речі, в яких собі подобаєшся, хочеться носити довго і за необхідності ремонтувати.
Це і є другий напрямок – задоволення від одягу. І в наші часи саме воно виходить на перший план. З огляду на постійну напругу, яку відчуває сучасна людина, під час шопінгу хочеться відпочивати, а не відчувати стрес або почуття провини від придбання нової речі. І здається, що більшість світових брендів це зрозуміли, показавши в свіжих колекціях «довгі» тренди, знайомі нам фасони та вічну елегантну класику. Щоправда, є нюанси. Про них і розповім.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.