Як стати інфлюенсером: сім кроків
Інфлюенсери, тобто успішні lifestyle-блогери, заробляють сьогодні мільйони, але й працюють досить багато
$12,5 млн на рік — саме стільки заробляє один з найбагатших американських блогерів Логан Пол, згідно з інформацією Business Insider. На Заході інфлюенсери співпрацюють з великими брендами, серед яких Rolex і Nike, і отримують ексклюзивні контракти або $3−8 тис. за рекламний пост.
Більше 85% маркетологів, згідно ресурсу eMarketer, вже заявили про початок роботи хоча б з одним інфлюенсером. Хоча в США цей тренд вже на хвилі останні п’ять років.
Як же створюються сильні бренди особистості і як стають інфлюенсерамі (або, по-нашому, лідерами думок)?
Ділюся простою, але дієвою інструкцією:
1. Визначте свою нішу — те, що вам цікаво і в чому ви готові розвиватися. Наприклад, ви знаєте все про макіяж, постійно стежте за трендами і тестуєте нові засоби. Або постійно подорожуєте і вже зібрали понад 100 лайфхаків про бюджетні поїздки і секретні місця в Європі. Або пишете цікаві кіноогляди.
2. Робіть щось унікальне. Ми часто чуємо поради з серії: проаналізуй ринок, подивися, що працює у інших і скопіюй, як майстерний художник. Але ні! Те, що працює у інших, може зовсім не спрацювати у вас. Тому важливо відрізнятися.
3. Визначте основний канал. Зосередьтеся на одному або двох каналах та інструментах, в яких зможете бути максимально активним. Це можуть бути як власні ресурси — акаунти в соціальних мережах, так і «гостьові» майданчики або публікації в ЗМІ. Наприклад, якщо створюєте яскравий візуальний контент і пише прості тексти, тоді використовуйте Instagram.
Якщо ви готові робити медіа, то спробуйте запустити Telegram-канал. Кожного дня в месенджері реєструється 200 тисяч нових користувачів. Поки ринок Telegram в Україні не сильно розвинений — і у вас є шанс його очолити при правильному виборі ніші.
Зверніть увагу на відео. Прямі трансляції в соціальних мережах пріоритетні в стрічці. Так, відео на Facebook отримує на 135% більше органічного охоплення, в порівнянні з фото.
4. Створіть стратегію. Планування і тільки планування. Визначте свою глобальну мету. Наприклад, хочу 100 тисяч підписників в Facebook для того, щоб виступати на конференціях і випустити книгу. Далі зробіть декомпозицію мети — розбийте її на маленькі дії і завдання. Потім створіть контент-план на найближчі тижні, а краще — місяці. Так, ви будете розуміти, коли і про що ви розповідаєте, на яких майданчиках і що це повинно дати в результаті. Будьте послідовними і розумійте свою відповідальність перед аудиторією. Наприклад, щовівторка о 17:00 ви випускаєте статтю або лонгрід в своєму блозі - не порушуйте цю традицію. Дайте аудиторії звикнути до вас.

Щоб стати справжнім лідером думок, доведеться багато працювати і питати себе: «а чи не фігню я роблю?»
5. Не бійтеся інвестувати в контент не тільки тимчасові ресурси, а й грошові. Ставтеся до цього як до бізнесу. Нікого не бентежить, що на початковому етапі потрібно інвестувати в бізнес. Тоді чому ви не робите це відносно соціальних мереж і іміджу?
Пам’ятайте правило Парето: 20% зусиль дають 80% результату? У плані контенту це правило працює наступним чином: 20% - на створення контенту і 80% зусиль і часу на його просування.
6. Створюйте співтовариство і нові партнерства. Залучайте свою аудиторію, відповідайте на їхні коментарі, взаємодійте, задавайте питання і навіть просто розігруйте книги, гроші або квитки на якісь заходи. Створюйте додаткову цінність для своїх підписників і шанувальників. Також не забувайте про потенційне партнерство з іншими лідерами думок. Це дозволить виходити на нову аудиторію кожному з вас. Зараз ринок інфлюенсеров зростає з кожним днем, і багато великих брендів відкриті до крутих колаборацій з лідерами думок.
7. Аналізуйте, який контент працює, хто ваша аудиторія, на кого вони ще підписані, що їм цікаво. Більшість платформ дають цю аналітику в простій і доступній формі. Також ви можете підключати додаткові сервіси, наприклад, Popsters або WEBSTA.
І на останок. Не варто очікувати швидких результатів. Багато блогерів і інфлюенсерів витратили мінімум рік-два на нарощування «маси»: пошук ідеального контенту, створення єдиного візуального стилю і «упаковки», формування аудиторії і запуск платформ. Щоб стати справжнім лідером думок, доведеться багато працювати і часом питати себе: «а чи не фігню я роблю?»
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени
Більше блогів тут