Всі хочуть одного. Як бути щасливим на роботі?

18 травня 2019, 19:21

Майкл С. Буш, генеральний директор дослідницької компанії Great Place to Work, у своїй лекції на TED розповідає про те, як підприємства можуть принести собі користь, роблячи співробітників щасливіше

Переклад Іллі Вівчарука для TED

Ми опитуємо керівників, поліцейських, водіїв вантажівок, кухарів, інженерів. Ми опитували всіх, хто працює. Ми дізналися, що їм потрібно для щастя: всі працівники хочуть одного й того ж.

Відео дня

У світі три мільярди працюючих людей. 40% з них сказали б, що вони щасливі на роботі. Виходить, близько двох мільярдів осіб нещасливі на роботі. Що це означає для всіх цих людей і організацій, в яких вони працюють?

Поговоримо про гроші. Організації, в яких багато щасливих співробітників, отримують втричі більший дохід порівняно з організаціями, де це не так. Динаміка їхніх акцій випереджає фондовий ринок в три рази. Диво в тому, що не потрібно витрачати більше грошей, щоб це відбулося. Я говорю не про пінг-понг, масаж і прогулянки з тваринами. Тут справа не в бонусах. Справа в тому, як до співробітників ставляться їхні керівники та люди, з якими вони працюють.

Я хотів би поділитися кількома ідеями, які зроблять співробітників щасливими.

Ідея номер один: в організаціях, де співробітники щасливі, можна звернути увагу на дві речі — довіру і повагу. Начальники часто говорять: «Ми віримо своїм співробітникам. Ми розширюємо їхні права». І коли працівнику потрібен ноутбук — це справжній приклад — 15 осіб повинні схвалити цей ноутбук. 15 рівнів схвалення за ноутбук вартістю 1500 доларів? Фактично ви витратили більше грошей на розгляд, ніж на ноутбук. І співробітник відчуває, що насправді йому не довіряють.

Організації, в яких багато щасливих співробітників, отримують в три рази більший дохід

Що може зробити організація, щоб заслужити довіру співробітників? Першою на думку спадає Four Seasons. Це чудова мережа готелів, відома по всьому світу. Їхні службовці виконують правило «роби що вважаєш правильним під час обслуговування клієнта». Дозволяючи своїм співробітникам робити те, що вони вважають правильним, ви робите їх щасливішими. Це одна з причин, чому їхній сервіс — один з найкращих у всьому світі.

Ідея номер два: справедливість. Те, що підриває довіру в організації швидше, ніж що-небудь ще, це коли співробітники вважають, що з ними несправедливо обходяться. Вони хочуть рівного ставлення — незалежно від їхньої посади, стажу, віку, досвіду або категорії — в порівнянні з кимось іншим. Коли я думаю про великі організації, де панує справедливість, першою спадає на думку Salesforce. Вони звернули увагу на те, що чоловіки і жінки, виконуючи одну і ту ж роботу, маючи один і той же досвід, отримували різну зарплату. Помітивши цю різницю, вони вклали три мільйони доларів, щоб вирівняти доходи співробітників.

Ідея номер три: слухайте. Щоб навчитися налагоджувати контакт з різними типами людей, ми повинні забути кілька речей. Нас всіх вчили слухати і встановлювати зоровий контакт, пильно дивитися або дивитися співчутливо. Це не означає слухати. Повторювати те, що говорить людина, — це не слухати. Бути скромним і завжди шукати кращі ідеї — ось що означає слухати. І співробітники відчувають, робите ви це чи ні. Коли вони говорять з вами і діляться ідеями, вони хочуть знати, чи врахували ви це, приймаючи рішення? Найважливіше для ваших співробітників — це бути почутими і усвідомлювати, що їхні слова так значимі, що можуть змінити ваше рішення. Інакше в чому сенс обговорення?

Ми всі знаємо, що саме нам потрібно змінити або зробити по-іншому. Те, як ви поводитеся, як ви ставитеся до інших, як ви відповідаєте, як підтримуєте, визначає робочу атмосферу для всіх навколо вас. Змінюватися, щоб стати краще, — світ бачив багато таких помилок. Але змінюватися тому, що ви в щось вірите, заради мети, що стоїть перед вами, коли ви готові ризикувати чи не всім, тому що це так важливо для вас, — це гідна причина для змін. Якщо ні, можливо, вам варто знайти іншу роботу.

Повну версію можна знайти на TED

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X