У Multiplex стартували Шедеври Cannes Lions 2018

5 грудня 2018, 18:46
PR

4 грудня в оновленому кінотеатрі Multiplex в ТРЦ "Комод" відбувся допрем'єрний показ Шедеврів Cannes Lions 2018. Обрана локація підібрана не випадково – вона підкреслює значимість креативних підходів у сучасному бізнес-середовищі.

Відео дня

Шедеври Cannes Lions – це унікальна добірка найяскравіших креативних рішень від найкращих креативних творців світу. Вражаючі ідеї і майстерне виконання, кінематографічні експерименти – це те, що відрізняє ці роботи від рядових роликів, і швидше прирівнює їх до творів мистецтва. Ми захоплюємося і надихаємося цими шедеврами, ділимося своїми враженнями від побаченого з друзями і колегами.

Чи можна створювати контент такого рівня в Україні? Це питання піднялося в рамках панельної дискусії, яка відкривала показ.

Офіційний представник Cannes Lions в Україні, Костянтин Кузнєцов, висловив свої гіпотези щодо розвитку креативних індустрій в Україні:

"Креативність не може розвиватися у вакуумі. Для того, щоб створювати по-справжньому шедевральні роботи, потрібно вчитися у найкращих, і черпати натхнення зі зразків світового мистецтва: образотворчого, театрального, музичного. Світ змінюється, сьогодні аудиторія вже не просто споживає рекламу, а починає перебирати нею. І ми заохочуємо українського глядача бути вибагливим до якості контенту. ми впевнені, що справжні шедеври виникають на стику креативних індустрій. Саме цей меседж Представництво передає серією заходів у межах Днів креативності в Україні. Підсумки ж підіб’ємо під час ІV Форуму креативних індустрій, який відбудеться у вересні 2019».

Зараз серед тригодинної добірки найкращих зразків світового креативу, українські роботи практично невідомі. Хоча деякі – знімалися в Україні й були створені за допомогою українських продакшн-компаній. Гордістю українського креативного середовища є два отриманих Каннських Лева: за проект Witness Український кризового медіацентру (2017) і брендинг Євробачення 2017, розроблений агентствами Banda і Republique (2018). Тому тенденція розвитку спостерігається і набирає обертів.

Віталій Писаренко, Генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex, поділився своїми думками щодо різноманітності контенту для українського глядача.

"Cannes Lions вже другий рік проходить в мережі кінотеатрів Multiplex. Для нас дуже важливо надавати нашим глядачам альтернативний контент, розширюючи горизонти кінотеатру і надихаючи нашу публіку. У звичному режимі фестиваль триває від 5 до 7 днів, для українських глядачів буде ексклюзивна можливість побачити все в один день. Уже 8,9,11,12 грудня в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Луцьку пройдуть тригодинні покази міжнародного фестивалю реклами. Будемо раді бачити всіх в Multiplex на святі креативу "

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Отже, спільними зусиллями креаторів, які завжди прагнуть до саморозвитку і аудиторії, яка формує попит на якісні роботи, ми розвиваємо наше креативне середовище. Приєднуйтесь до позитивних змін – надихайтеся шедеврами Cannes Lions в своєму місті.

Квитки на сайті multiplex.ua і в касах кінотеатрів.

8 грудня 19.00 – прем'єра, Lavina Mall

9 грудня 19.00 – Київ (ТРЦ "SkyMall", ТРЦ "Проспект")

11 грудня 19.00 – Львів, Харків

12 грудня, 19.00 – Кривий Ріг, Дніпро, Луцьк

Показати ще новини
Радіо НВ
X