Історія єднання на великих екранах: ТМ «Львівське» підтримує українське кіно

18 червня 2019, 16:37
PR
ТМ «Львівське» шанує і підтримує розвиток культури (Фото:прес-служба ТМ «Львівське»)

ТМ «Львівське» шанує і підтримує розвиток культури (Фото:прес-служба ТМ «Львівське»)

Про волю, силу єднання та незламний дух — історія, що не залишить байдужим нікого.

Уже восени в прокаті стартує кінострічка українсько-американського виробництва «Захар Беркут». Однойменна повість Івана Франка оживе на екранах, а партнером прем'єри стане перше українське пиво ТМ «Львівське».

Відео дня

Все менше залишається часу до виходу найочікуванішої прем'єри року. Більше 600 знімальних годин, близько 1000 унікальних костюмів, масштабні декорації, зйомки в Карпатах та всесвітньо відомі актори — все це про український фільм «Захар Беркут».

Безумовно, повість «Захар Беркут» відома кожному ще зі шкільних років, адже ця історія — вінець єднання та незламності духу українського народу. Перевтілити класичну історію в епічний екшн взявся Ахтем Сеітаблаєв у співпраці з американським колегою Джоном Віном. Для створення сучасного та видовищного фільму зібрали команду з українських, американських, британських, казахських, монгольських акторів, сценаристів та інших кіномайстрів. Головну роль у стрічці зіграв американський актор Роберт Патрік («Термінатор-2»).

ТМ «Львівське», як справжній український бренд, шанує і підтримує розвиток культури, адже нове українське кіно зачіпає сакральні теми свободи, вибору та відданості рідним людям. Традиції українського народу, єдність українців та їх цінності - те, що єднає «Львівське» та «Захар Беркут».

Антон Панасенко, маркетинг директор ТМ «Львівське», переконаний, що «Захар Беркут» відкриє нову сторінку в історії українського кіно:

«Ми пишаємося тим, що українська кіноіндустрія розвивається вражаючими темпами та приваблює все більше і більше глядачів у кінотеатри. Фільм «Захар Беркут» занурює нас у багату українську культуру. Це історія об'єднання нашого народу, яка варта уваги.

Любов до рідної землі, єднання нації, шана до традицій і культури є головними цінностями бренду «Львівське», тому це партнерство настільки важливе для нас. Ми раді бути частиною наймасштабнішого українського кіно!"

Нагадаємо, у широкий український кінотеатральний прокат «Захар Беркут» вийде 10 жовтня 2019 року. Фільм знятий за мотивами однойменної повісті Івана Франка, виробництво здійснили Kinorob і Cinema Day, за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Генеральним медіапартнером і бродкастером стрічки виступає телеканал «Україна».

.
Фото: .
Показати ще новини
Радіо НВ
X