В маленькій чорній сукні. Аріана Гранде повторила культовий образ Одрі Хепберн в рекламі Givenchy
Французький модний будинок Givenchy оголосив про те, що американська співачка і актриса Аріана Гранде стала новим глобальним амбасадором бренду.
Про це повідомила креативний директор авторитетної модної марки Клер Уейт Келлер на своїй офіційній сторінці в Instagram, поділившись кадрами з рекламної кампанії осінньо-зимової колекції Givenchy, повна версія якої буде представлена в липні цього року.
Крім того, був представлений тизер рекламної кампанії, фрагменти якого були опубліковані в офіційному акаунті бренду.
У рекламі Givenchy Гранде з’являється в культовому образі Одрі Хепберн з фільму 1961 року Сніданок у Тіффані. Популярна співачка позує в маленькій чорній сукні, що повторює легендарний наряд французького кутюр'є Юбера де Живанши. Образ Гранде доповнений обручем для волосся з великими перлинами, які відсилають до кольє Хепберн.
Гранде є великою прихильницею Сніданку у Тіффані, який неодноразово публічно називала своїм улюбленим фільмом. Коментуючи співпрацю з преміальною маркою співачка заявила, що пишається співпрацею з Givenchy:
«У мене не вистачає слів, щоб висловити свої емоції в зв’язку з тим, що Givenchy вибрали мене в якості свого амбасадора. Для мене велика честь працювати з брендом, який я так люблю», — повідомила зірка.
У свою чергу, представники модного будинку в офіційній заяві назвали Гранде незалежною і красивою жінкою, яка уособлювала ключові цінності бренду:
«З великим хвилюванням і радістю оголошуємо нове обличчя Givenchy — сильну, незалежну жінку з характером і бездоганним стилем. Нею стала мультіталановита Аріана Гранде. Сучасна муза і голос нового покоління, Аріана є артисткою, яка надихає сьогоднішню поп-культуру і втілює в собі головні цінності модного дому», — наголошується в повідомленні.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook