Справи йдуть на заході. Українські дизайнери - про те, що важливо в просуванні бренду за кордоном

22 серпня 2017, 20:45
Українська індустрія моди зростає і стрімко розвивається. З кожним роком на світовій модній карті з'являється більше українських імен, що цілком заслужено, адже якість і дизайн одягу гідно конкурує, а часто і перевершує рівень багатьох зарубіжних брендів. Додамо сюди більш гуманну цінову політику і отримаємо впевнену українську фешн-інтеграцію на зарубіжному ринку

У світі модної індустрії важливо не тільки створити стильний одяг, але і зробити його комерційним - тобто таким, який можна продати. На українські тижні моди приїжджає сотні зарубіжних байєрів, укладаючи контракти з нашими виробниками, покази українських брендів включають в світові Тижні моди. Українські дизайнери регулярно відвідують шоуруми в Парижі, де успішно продають свої колекції по всьому світу.

Відео дня

Ми поговорили з провідними дизайнерами, які успішно продаються за кордоном про те, що важливо для просування бренду і чого не вистачає українським дизайнерам сьогодні, щоб успішно конкурувати на світовому ринку.

Poustovit

unnamed_01
unnamed_01 Фото:

Один з лідерів української моди - Лілія Пустовіт. Її талант визнають не тільки в Україні. Одяг під брендом Poustovit продається в США і Європі. Колекції представлені в знаменитому концепт-сторі Лондона Dover Street Market, сеульском 10 Corso Como, московських ЦУМі, ГУМі,. За свою кар'єру Лілія встигла взяти участь у міжнародній виставці WHITE і в London Fashion Week. Саме Лілія Пустовіт стала автором однієї з інавгураційних суконь першої леді України Марини Порошенко.

we_have_rights_5

we_have_rights_5 Фото:


"Українським брендам не вистачає лише одного: хороших інвестицій та розвитку індустрії. У чомусь ми не дуже конкурентоспроможні із західними брендами хоча б тому, що тканини з Європи або Японії йдуть до нас дуже довго. Якщо дизайнери знаходяться в зоні Шенгену, вони отримують їх за два-три дні. У нас же на це йде місяць або півтора. З точки зору дизайну ніяких проблем у нас немає абсолютно. Бракує хорошою бази в країні, нормальних економічних відносин і того, щоб бізнесмени просто повірили і вкладали гроші в українських дизайнерів поскільки це реально хороша індустрія і хороший бізнес ", - розповідає Лілія Пустовіт НВ Style.

BEVZA

w2

w2 Фото:

Світлана Бевза - успішний український дизайнер, чий одяг продається не тільки в Україні, але і в Європі, Америці та Азії. Колекції бренду BEVZA завжди відрізняються мінімалістичністю, елегантністю, архітектурним кроєм і елегантністю. У цьому році бренд здійснив справжній прорив: Bevza покаже свою колекцію сезону SS 2018 у рамках New York Fashion Week.

Бренд BEVZA представлений в трьох Opening Ceremony (в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі і Токіо), в італійських Penelope і Calzature Dante, в сінгапурському The Monster Label, в тайванському DeMorgan, дубайському Angel та інших світових магазинах.

bevza

bevza Фото:

Світлана Бевза: Якщо стоїть питання, як продаватися нарівні з закордонними брендами, то це питання мало спільного має з творчістю. Йдеться про бізнес з інвестиціями. Щоб бути готовим і привабливим до інвестицій, бренд повинен правильно створити структуру бізнесу, бути готовим показати зростання продажів і бізнес-план. в Україні дизайнери стикаються не тільки з проблемами виробництва, але і з проблемами оподаткування імпорту (сировини), експорту та брак піару за кордоном. Глобальна конкуренція в світі моди серед молодих брендів колосальна, і, для того, щоб бути "цікавішим" за інших потрібно постійно працює над збільшенням впізнаваності бренду і знайомити з пресою.

Litkovskaya

17022518_10154311219394327_9090294859713733968_n
17022518_10154311219394327_9090294859713733968_n Фото:

Ліля Літковська - сьогодні один з найбільш затребуваних українських дизайнерів: вона входить в число тих небагатьох, чиї колекції завжди мають успіх у західних баєрів. Кілька разів Ліля ставала лауреатом премій в галузі моди. Бренд Litkovskaya на сьогоднішній день продається в L'eclaireur (Париж), в Rare Market (Сеул), Shuwalkh (Кувейт), ЦУМ (Москва), Selfridges (Лондон), HELEN MARLEN Mandarin (Україна), Moda Operandi (онлайн), Nordstrom (США: Чикаго, Сан-Франциско і онлайн).

lilia_litkovskaya_press

lilia_litkovskaya_press Фото:

Ліля Літковська: Один з найважливіших моментів для просування - це нетворкінг. Можна роками стукати в пошту представнику важливого магазину, писати йому який ти класний і намагатися довести це за допомогою картинок. А можна з ним познайомитися і показати якість своєї роботи особисто. У зв'язку з цим важливим є ще один момент: присутність представника або особи бренду в тому місці, де він хоче просуватися - це прямо необхідно. Тому що ніхто інший не розповість так жваво і так легко, про той продукт над яким працюєш ти і вся твоя команда.

Українські дизайнери в цьому плані далеко не погані: багато хто продає свої речі і в Європі, і в США, і в Азії. При тому, в тих же магазинах, де висять речі люксових марок з багаторічною історією, впізнаваним ім'ям і значними фінансовими активами. Але все ж нам не вистачає маркетингу, інвестицій, сміливості в рішеннях. І того ж нетворкінгу.

RITO

12
12 Фото:

Лідер у виробництві трикотажного одягу, український бренд RITO - один з небагатьох, хто офіційно експортує свою продукцію за кордон. Його називають ровесником незалежності України. RITO веде свою історію з 1991 року, а в 1995 році вже з'явився перший магазин RITO на київському Подолі. Так само є монобрендові магазини в Канаді, Литві, Чехії, Данії. Засновник бренду Тетяна Абрамова, активно розвиває марку, створюючи більш шести колекцій на рік.

21_main
21_main Фото:

Тетяна Абрамова

Тетяна Абрамова: Для того, щоб бренд побачили за кордоном, перш за все, потрібен якісний конкурентний продукт. Якщо це молодий бренд, то не потрібно гребувати навіть невеликими виставками за кордоном. Виходячи на зарубіжний ринок, ви повинні розуміти, яка у вас виробнича база і повинні бути готові до замовлення, навіть великого. Повинні бути налагоджені зв'язки з постачальниками сировини, щоб не було перебоїв. Пам'ятати, що потрібно закладати можливості зростання.

При експорті треба враховувати особливості зарубіжного ринку: перевагу за кольорами (Прибалтика- спокійні і кольору моря), враховувати деталі, наприклад, в Нідерландах через їхню любов до велосипедів, дуже важливі кишені, капюшон, в Канаді - прості фасони і великі розміри.

Головне, пам'ятайте, якщо у вас класний продукт - його почують і побачать!

Lake Studio


lake-studio-resort-28-1137x664
lake-studio-resort-28-1137x664 Фото:

Відомий український бренд жіночого одягу, взуття та аксесуарів Lake Studio був створений в 2008 році. Відмітна риса Lake Studio - це лаконічний casual chic. Дует дизайнерів - Олеся Кононова і Анастасія Рябоконь, роблять акцент на крій і чистий силует, поєднуючи мінімалізм і складні конструкції воєдино. Покази бренду проходили в Тбілісі і в Гельсінкі в рамках Тижнів моди. Одяг бренду представлений в німецьких Oukan Concept Store і Linette, Coco & Zoey (Кувейт).

4

4 Фото:

Олеся Кононова, Анастасія Рябоконь: Lake Studio тільки поступово виходить на міжнародний ринок. Ми представлені в Паризькому і Міланському шоу-румах лише другий сезон. Але вже зараз можемо сказати, що для просування бренду вкрай важливий сам продукт і його якість. Якщо немає цих основ - міжнародних байєрів не скорити.

Читайте також: Прогресивна родина. Acne Studios зняли в Кампейн гей-пару з дітьми

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X