Англійська ексцентричність. Кендалл Дженнер і сестри Хадід знялися в рекламі весняно-літньої колекції Burberry

7 лютого 2020, 17:02

Британський модний будинок Burberry представив рекламну кампанію своєї весняно-літньої колекції.

Головними зірками кампейну, який отримав назву Evolution, стали відразу кілька затребуваних моделей - сестри Белла і Джіджі Хадід, а також Кендалл Дженнер.

До них приєдналися Фрея Беха Еріксен, Ріанна ван Ромпей та інші популярні манекенниці, які позували знаменитому фотодуету Inez & Vinoodh - фотографам Інез ван Ламсвеерде і Вінуду Матадіну, які реалізували зйомку.

Відео дня

У новій колекції Burberry креативний директор будинку Ріккардо Тиші вирішив створити своє бачення ідеального балансу між сучасною англійською ексцентричністю і віковими традиціями.

«Протягом кількох сезонів я працював над тим, щоб визначити нову індивідуальність і візуальну мову для модного будинку, і це - початок. У цій кампанії я хотів відзначити чоловіків і жінок, які представляють бренд Burberry - деякі з них супроводжували мене протягом всієї моєї кар'єри, в той час як інші почали свій шлях в момент початку моєї роботи тут. У будь-якому випадку, разом вони уособлюють культовий стиль Burberry сьогодні», - зазначив Тиші в офіційній заяві.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X