У casual-образах. Пенелопа Крус блиснула нев’янучою красою в рекламі італійського бренду Carpisa

5 жовтня 2020, 15:50

Голлівудська актриса Пенелопа Крус очолила рекламну кампанію нової колекції сумок від італійського бренду Carpisa. Кампейн отримав назву Shades of Woman.

46-річна іспанська кінозірка взяла участь в зйомках рекламної фотосесії, автором якої виступив Ксаві Гордо - модний фотограф з Барселони. Кадри були опубліковані в Instagram.

Відео дня

Круз позувала в вишуканих casual-образах, кожен з яких був доповнений сумкою з нової колекції, в створенні якої актриса брала участь особисто.

«Коли потрібно описати жінку, в голові виникають численні відтінки, які вона втілює в життя. Вона, як і різні відтінки, може підбадьорити або підняти настрій. І колір, і жінка можуть загадково зачаровувати», - так бренд Carpisa описує нову колекцію на своїй офіційній сторінці в Instagram, де були опубліковані кадри з рекламної фотосесії і відео з Круз.

Відзначимо, бренд Carpisa був заснований в 2001 році в Мілані. Круз розпочала співпрацю з маркою в 2015 році - тоді разом зі своєю сестрою Монікою вона створила першу колекцію для бренду.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X