В ефектних образах. Наталя Водянова знялася в рекламі колаборації Mary Katrantzou x Bulgari
Всесвітньо відома супермодель Наталія Водянова очолила рекламну кампанію колекції аксесуарів Serpenti з колаборації Mary Katrantzou x Bulgari.
Мері Катранзу, грецька дизайнерка, яка живе і працює в Лондоні, створила нові версії сумок Serpenti. Вона надихалася браслетами і годинниками з архівів римського будинку 1960-х років.
Водянова з'явилася на рекламних кадрах в ефектних образах, створених Катранзу, і позувала з новими моделями сумок, які були прикрашені фірмовими калейдоскопічними принтами і ручками у вигляді змії.

«У спеціальній лімітованій колекції аксесуарів королева принтів сучасної моди Катранзу інтерпретує метаморфози Serpenti за допомогою своєї надихаючої і відзначеної нагородами майстерності дизайну», - описує нову колекцію Bulgari.
Бренд зазначає, що в нових аксесуарах також відобразилися ідеї відродження, трансформації і зцілення, з якими образ змії символічно пов'язаний ще з часів Стародавньої Греції та Риму.
Наталя Водянова в рекламі Mary Katrantzou x Bulgari
Наталя Водянова в рекламі колаборації Mary Katrantzou x Bulgari.