Гламурна ретро-класика. Наомі Кемпбелл і Керолін Мерфі знялися в рекламі Michael Kors
Супермоделі Наомі Кемпбелл і Керолін Мерфі очолили рекламну кампанію капсульної колекції Michael Kors.
Зірки світової індустрії моди знялися в рекламі капсульної колекції MK40 Reissue Capsule, вихід якої приурочений до святкування 40-річчя американського бренду.
Колекція, натхненна архівами бренду, включила в себе 15 одиниць. На кожній речі розміщений спеціальний QR-код, який дозволяє познайомитися з її історією.
«Озираючись більш ніж на 40 років назад, я згадую про всі дивовижні спогади, енергію і успішних людей, які Нью-Йорк привніс в моє життя і мою кар'єру. Ця колекція і кампанія - свято відродження міського життя, коли хочеться виходити на вулицю, отримувати задоволення від нарядів і перетворювати вулиці в подіум», - розповів Майкл Корс.
Зйомки рекламної кампанії, що відсилає до гламурної ретро-класики, відбулися на Бродвеї. Так, культовий дует фотографів Inez & Vinoodh зобразили головних героїнь кампейну в театрі Шуберта і на тлі ресторану Sardi.

