Гімн кохання. Моніка Беллуччі, дочка Вілла Сміта та інші зірки знялися у рекламі Cartier

Cartier представив рекламу різдвяної колекції (Фото:Cartier)
Французький ювелірний дім Cartier представив рекламний кампейн Love Is All, присвячений святковому різдвяному сезону.
У рекламній кампанії знялися музи дому та знаменитості, які надихають Cartier. Так, довгий список зірок, які взяли участь у зйомці, очолила італійська актриса Моніка Беллуччі - незмінна муза бренду.
Крім Беллуччі, у кампейні з’явилися британська актриса Елла Балінська, зірка серіалу Емілі в Парижі Лілі Коллінз, зірка Гри престолів Мейсі Вільямс, французька актриса Мелані Лоран, австралійський співак Трой Сіван та дочка Вілла Сміта, Віллоу.

Крім рекламних кадрів, у рамках кампейну було представлено майже двохвилинний відеоролик, який у Cartier називають «гімном кохання».
У міні-фільмі герої кампейну веселяться та радіють святковому сезону під хіт Роджера Гловера 1974 Love Is All. Зйомки відео проходили у Парижі, Лос-Анджелесі та Шанхаї.
«Це частина філософії Cartier — вірити в те, що ми сильніші та автентичніші разом, і саме тому ми зібрали цю компанію артистів, які сприймають життя з почуттям свята. Разом вони, здається, кидають виклик гравітації у червоній коробці Cartier, яку наповнили почуттям радості», — каже Арно Каррез, старший віце-президент та директор з маркетингу Cartier.





Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.