З ретро-фотоапаратом. Дочка Джонні Деппа і Ванесси Параді знялася в кампейні Chanel разом з іншими музами Будинку
Французький будинок моди Chanel представив рекламний кампейн нової колекції Spring-Summer 2022 Ready-to-Wear.
Модний будинок запросив своїх муз, щоб представити нову колекцію в чорно-білій фотоісторії культового дуету фотографів Inez & Vinoodh.
У числі героїнь кампейну — дочка Джонні Деппа і Ванесси Параді, модель Лілі-Роуз Депп, французька актриса і модель Альма Ходоровскі, кіноактриса і активістка Ребекка Дайан, південнокорейська співачка і репер Кім Дженні, а також американська модель і захисниця земель Куан Поттс.



Кампейн був присвячений таїнству ретрофотографіі, а також нагадуванню про те, що мода — це не тільки моделі і одяг, а й фотографи.
«Тому що мода — це одяг, моделі та фотографи. Карл Лагерфельд сам фотографував кампанії Chanel. У новій колекції я звертаюся до фотографів. Мені подобається, як вони бачать Chanel. Вони підтримують і надихають мене», — говорить креативний директор Віржіні Віар.
Chanel представив новий кампейн
Французький будинок моди Chanel представив рекламний кампейн нової колекції Spring-Summer 2022 Ready-to-Wear.
На знімках все героїні кампейну повторюють один і той же жест з камерою в руці, який Віар знаходить дуже сексуальним і ностальгічним.
«Цей чарівний предмет і сексуальний жест викликають стільки спогадів», — зазначає вона.
Крім рекламних знімків, Chanel представив короткий чорно-білий ролик, в якому моделі монотонно повторюють однакові рухи в кадрі, нагадуючи про колишні часи моди. Таким чином модний будинок нагадує, що «мода змінюється, а Chanel залишається».