Майстер сторітеллінгу. Легендарний дизайнер Ральф Лорен на обкладинці WSJ. Magazine

22 листопада 2018, 17:11

Американський дизайнер, удостоєний титула Легенда моди Радою дизайнерів США, Ральф Лорен прикрасив обкладинку спеціального випуску журналу WSJ. Magazine. Випуск присвячений інноваторам в різних сферах життя.

«Задовго до того, як Інтернет змінив моду і зробив слово «інфлюенсер» роботою, Лорен, можливо, був першою в світі зіркою Instagram, на десятиліття випередивши винахід додатку. Він удосконалив форму, яка пропагує образ життя, який він продавав, демонструючи свою сім'ю, свої будинки, свої машини. Лорен, який запустив свою першу чоловічу колекцію в 1968 році, також став піонером серед дизайнерів, які самі не створюють. Сьогодні для креативних директорів важливо спостерігати за іміджем і продукцією бренду, залишаючи стрічку сантиметру помічникам. Лорен говорить, що не вміє шити. Йому ніколи не потрібно було», - пише видання.

Відео дня

«Я створив все це. Я не ходив до школи моди. Я створив ресторан. Я створив домашній бізнес. Я створив образ життя. Я створив одяг для життя, а не тільки моду, - говорить Лорен. - Я був споживачем. Я бажав того ж, що й інші люди».

Його підхід змінив американський модний ландшафт, створивши шаблон створення бренду і відкривши двері для цілого ряду лайфстайл-компаній на кшталт J.Crew і Goop. Студії Ральфа Лорена також служили школою для покоління дизайнерів: Віра Вонг, Тім Коппенс, Том Браун. «Ми називали його Університет Поло», - говорить Джон Варватос, який очолював відділення чоловічого одягу бренду в 90-х, і пішовши запустив свій бренд.

У 1967 році все почалося з того, як денді в модному костюмі зібрав в коробку розроблені ним яскраві краватки і відвіз їх в магазини Манхеттена. У свої 20 з чимось років Лорен вже проявив інстинкт сторітеллінгу. Одним з перших, після клерка для відстеження замовлень, він найняв публіциста, чия робота полягала в тому, щоб створити умови для розповідання історії Ральфа Лорена.

«Я просуваю рівень смаку, повне відчуття. Важливо показати клієнту, як носити ці краватки, ідею, що стоїть за ними», - говорив Лорен в інтерв'ю журналу Daily News Record в 1967 році.

Зі зростанням компанії Лорена критикували за прагнення до елітарності, враховуючи його походження із середнього класу. Але його бренд відображав реальний спосіб життя, який Лорен, син єврейських іммігрантів з Білорусі, будував для своєї зростаючої родини.

Ділова проникливість зробила Лорена багатшим, ніж більшість його однолітків. Зараз його статок налічує 6,8 млрд доларів, що дозволило Forbes назвати його в жовтні 71-м в списку найбагатших американців.

Після того, як у нього виявили доброякісну пухлину головного мозку в 1987 році, він зайнявся благодійністю. «Лікар сказав: «Ральф, нам потрібно оперувати, ми щось знайшли», - згадує він. Втративши подругу, редактора журналу Washington Post Ніну Хайд в 1990 році, він заснував організацію Fashion Targets Breast Cancer.

За своє життя Лорен став приятелем для багатьох знаменитостей і політиків, він регулярно жертвує кошти на Демократичну партію. Наряд саме його бренду вибрала Меланія Трамп для інавгурації чоловіка в 2017 році.

«Я виріс в цій країні. Вона була дуже доброю до мене. Я почав з нуля і побудував чудову компанію. Я дуже цим пишаюся. Тому я хочу переконатися, що ми залишаємося щасливими, і я можу зробити так багато - адже я не президент Сполучених Штатів», - говорить Лорен.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо NV
X