Створена жінками для жінок. Кейт Мосс блиснула нев’янучою красою в рекламі ювелірного бренду

9 жовтня 2020, 12:29

Британська супермодель Кейт Мосс спробувала себе в ролі дизайнера ювелірних прикрас завдяки співпраці з французьким брендом Messika.

46-річна зірка світової індустрії моди представила колекцію високого ювелірного мистецтва, яка була натхненна 1920-ми і 1970-ми роками. До неї увійшли браслети, намиста, сережки та інші прикраси з улюбленими дорогоцінними каменями Мосс.

Відео дня

На рекламних кадрах супермодель з'явилася в ефектних образах, кожен з яких був доповнений вишуканими прикрасами з нової колекції Messika. Автором рекламного кампейну виступив популярний фешн-фотограф Кріс Коллс.

В офіційній заяві Мосс прокоментувала колаборацію з французьким брендом, створеним в Парижі в 2005 році дизайнером Валері Мессіка - дочкою знаменитого торговця діамантами.

«Наша співпраця з Валері була дивовижно потужною. Ми поділяємо одні й ті ж ідеї про свободу та творчість. Ми хотіли створити колекцію Високого ювелірного мистецтва, створену жінками для жінок», - заявила Мосс.

Кейт Мосс співпрацює з брендом не вперше. Раніше вона вже з'являлася в рекламі Messika: модель очолила рекламну кампанію в минулому році.

Messika
Фото: Messika
Messika
Фото: Messika
Messika
Фото: Messika
Messika
Фото: Messika

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X