Палац подав до суду на видання. Кейт Міддлтон засмутила скандальна стаття в журналі Tatler — ЗМІ

6 червня 2020, 13:51

Після того, як в журналі Tatler була опублікована стаття Катерина Велика, Кенсінгтонський палац подав до суду на видання і зажадав зняти статтю з сайту.

Навколо статті Катерина Велика, яка вийшла в номері липень-серпень 2020 року, опублікованою в авторитетному глянцевому журналі Tatler, набирає обертів скандал. Герцогиня Кембриджська залишилася «засмучена і обурена». Річ у тім, що головний редактор журналу — це близький друг герцогині по навчанню в університеті Сент-Ендрюса, а стаття, автором якої є журналістка Анна Пастернак, містить критику на адресу герцогині.

Відео дня

Так, в ній йдеться про те, що 38-літня Кейт Міддлтон почувається «виснаженою і спійманою в пастку» в королівській родині, а також називає причину сварки з Меган Маркл перед весіллям з принцом Гаррі. Нібито невістки королеви не зійшлися в думці, чи повинні принцеса Шарлотта та інші дівчатка надягати колготи до вбрання подружки нареченої. Також в статті стверджується, що Кейт Міддлтон стала «небезпечно худою, зовсім як принцеса Діана».

Обкладинка журналу Tatler до статті про Кейт Міддлтон (Фото: @tatler)
Обкладинка журналу Tatler до статті про Кейт Міддлтон / Фото: @tatler

Після виходу статті герцог і герцогиня Кембриджські подали позов проти журналу, повідомляє Daily Mail. Крім того, палац особливо «розлючений» заявами про те, що Кейт почувається «виснаженою і втомленою» через збільшення навантаження після рішення принца Гаррі і Меган Маркл відмовитися від обов’язків членів королівської родини. Після виходу статті герцог і герцогиня Кембриджські вчинили для них незвично, направивши офіційні листи до редакції журналу з вимогою видалити статтю з сайту видання.

За даними видання The Sun, Кейт «шокована» і дуже «незадоволена» статтею, опублікованою в Tatler, головним редактор якого є Річард Деннен, її давній друг по університету. Деннен, що народився в Чикаго, навчався на курсі історії мистецтв, як і Кейт, і жив неподалік від Кейт. Відомо, що вони разом їздили в подорож до Франції, коли Кейт і принц Вільям розішлися у 2004 році.

Коментуючи позов Кенсингтонського палацу представник Tatler заявив, що скарга «безглузда» і «головний редактор Річард Деннен підтримує репортажі Анни Пастернак і її джерела». Представник також зазначив, що Кенсінгтонському палацу було відомо, що видання кілька місяців працює над обкладинкою для статті Катерина Велика, і просили палац посприяти в роботі.

Цікаво, що серед інсайдерів у королівській родині, з якими спілкувалася Анна Пастернак, працюючи над статтею, є колишній редактор Tatler Ванесса Малруні — невістка кращої подруги Меган Маркл, Джесіки Малруні. «Це інтригує», — робить висновок джерело видання The Sun, натякаючи на те, що до статті може бути причетна Меган Маркл.

Також джерело видання додало, що «стаття Пастернак заподіяла величезного болю Кейт, а її головна думка про те, що вона почуває себе нещасною і в пастці, є абсолютно невірною».

Редактор: Юлія Найденко

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X