В мокрій сукні. Кайлі Дженнер викликала захоплення рекламою б’юті-колекції, створеної на честь дочки

1 лютого 2020, 12:43

Американська бізнесвумен Кайлі Дженнер анонсувала випуск нової б’юті-колекції свого надуспішного бренду Kylie Cosmetics, натхненням для створення якої послужила її маленька дочка Стормі Уебстер.

22-річна знаменитість опублікувала в Instagram рекламні кадри нової колекції косметики Stormi Collection, яка сьогодні, 1 лютого повинна надійти в продаж.

Відомо, що дворічна Стормі стала не тільки натхненником, а й творцем лінійки, випуск якої приурочений до Дня святого Валентина. Зокрема, дочка Дженнер допомагала своїй зірковій мамі вибирати відтінки для палеток тіней, а також брала участь у створенні їх дизайну, який виконаний в ніжній кольоровій гамі і включає в себе зображення метеликів.

Відео дня

На рекламних кадрах Дженнер з'явилася в напівпрозорій мокрій білій сукні, крізь яку проглядалися її знамениті форми.

У зйомках рекламного фотосету взяла участь і сама Стормі, яка позувала фотографу Грегу Свейлсу в обіймах мами.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X