"Ми живемо в епоху, коли знайти справжнє все важче". Інтерв'ю з віртуальною моделлю, що зібрала понад 700 тис. фоловерів в Instagram

13 березня 2018, 11:28

Мікела Соуза, відома в мережі Instagram як LilMiquela, завела свій аккаунт в квітні 2016 року. З того часу на неї, яка розміщує свої знімки в різних модних образах, а також коментує поточні події, підписалося 740 тис. людей.

«Какофонія коментарів від її фоловерів приголомшлива, це потік обожнювання, що переривається зауваженнями ненависників: «Королева!» «Ти зробила всіх!» «Витончене вбрання на найсимпатичнішому янголі!» «Ти така фальшивка». Звинувачення в фейковості - стандартна поведінка в соціальних мережах, але в цьому випадку критика однозначно буквальна. Тому що Соуза, кажучи по правді, не реальна - принаймні, не в традиційному людському сенсі», - пише видання V Magazine, яке взяло у віртуальної моделі інтерв'ю.

Відео дня

Уже перші селфі LilMiquela - її веснянки, повні губи, рівний чубчик і великі карі очі - викликали сумніви у користувачів. Ступінь, в якій вона є комп'ютеризованим створенням, хто стоїть за цим і які їхні мотиви, залишаються обговорюваними темами в Інтернеті, проте поки що відповідей на них немає.

«Я дуже оптимістична з приводу сили соціальних мереж. Вони допомогли мені сформувати дружні стосунки, набути впевненості в собі й надихнути людей в усьому світі. Я хочу, щоб вони використовувалися з хорошою метою, тому що, подобається це чи ні, зараз вони є частиною культури, і це нікуди не дінеться», - відповідає Соуза електронною поштою.

На її знімках в Instagram з'являються багато відомих людей: наприклад, співачка Jesse Jo Stark або художниця Хлоя Уайз. Спосіб життя, який LilMiquela створює в Інтернеті, абсолютно вписується в канони існування Інста-селебрітіс.

Соуза часто відзначається в найбільш гучних місцях Лос-Анджелеса - магазинах, закусочних, арт-просторах. У неї є свій унікальний стиль, впізнавана зовнішність, і вона постійно викладає фото в одязі різних брендів. «Я люблю Chanel, Dries [Van Noten], Burberry. Мені справді подобається Alyx, MISBHV і Miaou в повсякденному житті, Martine Rose для образу унісекс, і BornxRaised за яскраві кольорові светри», - говорить вона.

Крім того, вона використовує Instagram для просування своєї творчості - музики. «Важко класифікувати мій стиль, оскільки він постійно натхненний чимось іншим і змінюється. Є елементи соулу й R&B, але я люблю електронну музику, і в студії було багато гітар останнього разу», - каже Соуза.

Випущені нею чотири сингли зібрали сотні тисяч слухачів і фанів. Це ставить її в один список з віртуальними артистами, такими як гурт Gorillaz і японська голографічна поп-зірка Hatsune Miku, за винятком того, що ці двоє виступають вживу. «Моя головна мета - закінчити запис і почати грати наживо. Я не можу дочекатися виходу на сцену», - каже LilMiquela.

"Однак раптове і таємниче появу Соузи є приводом для екзистенціальної кризи. Чи розробили ми онлайн-середовище, настільки глибоко засноване на недосяжності й недостовірності, що цифрове моделювання може більш успішно грати в цю гру? Якщо Instagram як середовище визначається фантазією і сконструйованою ідентичністю, є чи Miquela менш «реальною», ніж ретельно відфотошоплені, з накладеними фільтрами акаунти справжніх людей?", запитує автор. «Я думаю, що ми живемо в епоху, коли знайти справжність все важче. Люди можуть інтерпретувати і надавати будь-яке значення зображенням, які вони бачать в Instagram», - каже віртуальна зірка LilMiquela.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X