Весняна колекція. Дочка Мадонни знялася в зухвалих образах для реклами Marc Jacobs
Дочка Мадонни, модель Лурдес Леон очолила рекламну кампанію весняної колекції бренду Marc Jacobs.
24-річна дівчина з’явилася на рекламних знімках в ефектних образах з нової колекції, примірявши прозорий блискучий бюстгальтер зі стразами, бра у формі троянд, а також костюм з флористичним принтом і інші весняні наряди.
«У Марка довга історія взаємин із Мадонною, і тому для нас було логічним зробити Лолу обличчям кампанії, оскільки вона ідеально втілює юнацький дух і безкомпромісне відчуття індивідуальності, що лежать в основі бренду», — повідомляється в офіційній заяві.
Лурдес з’явилася на рекламних кадрах із рудим волоссям, довгими червоними нігтями, а також із неголеними пахвами. Як наголошується в офіційній заяві, образ дівчини «прославляє еклектичність і індивідуальний підхід до особистого стилю».
Раніше дочка Мадонни знімалася в рекламі Juicy Couture і Gypsy Sport, а також була обличчям парфумерної лінії Стелли Маккартні. Крім того, влітку минулого року вона з’явилася в рекламній кампанії лос-анджелеського бренду Miaou.







Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life