Дівчинка дозріла. Перше знайомство з новим Suzuki Swift

10 квітня 2017, 21:33
НВ STYLE спробував оновлений Suzuki Swift на виїзному тест-драйві в Монте-Карло. Машина відверто сподобалася. Для дорослої дівчинки — те, що потрібно

Спочатку я не зрозуміла, навіщо організатори тест-драйву запросили тестувати машину на гірських серпантинах поблизу траси Монте-Карло.

Це ж не спорткар і не кабріолет, в якому можна ефектно кататися, як Анджеліна Джолі в розкішному вбранні у фільмі Лазурний берег. Зізнаюся, саме так, я і уявляла собі це подорож. Але коли ми хвацько увійшли в перші кілька поворотів, я зрозуміла задум організаторів і скажу, що експеримент вдався!

Відео дня

Звичайно ж я взяла красиві дизайнерські речі, що асоціюються у мене з Saharienne Іва Сен-Лорана і тест-драйвом на французькому узбережжі, але краще б я прихопила спортивну куртку, так як хетч виявився досить жвавим.

Swift досить сильно змінився зовні. Тепер машина менше схожа на MINI Cooper, і при цьому виглядає настільки стильно, що має всі шанси не програти пряме порівняння з більш преміальним брендом.

Suzuki Swift
Suzuki Swift Фото:

Особливо при погляді спереду. Нова велика решітка радіатора, широкий повітрозабірник внизу, сучасна оптика. Swift став не те що б більш агресивним. Але вже точно менш безпечним, ніж раніше.

Як на мене, машина розрахована на молоду аудиторію, яка любить активний відпочинок і не заморочується на зайву пафосі. Просто живе і насолоджується життям. І для цього в машині передбачено все!

Комфортний салон, де зі своїм зростом 1,75 я спокійно розмістилася як на передньому, так і на задньому сидінні (до речі, колісна база виросла на 20 мм в порівнянні з попереднім поколінням).
Комфортна і стильна панель управління. Поєднання чорного і червоного, як НВ STYLE. Підсвічування, датчики, навігатор. Все максимально адаптоване під потреби водія. Великий екран з навігатором трохи повернутий до нього і не відволікає від процесу.

Зручне і модне кермо з усіченим нижнім сектором, як у спорткара, що додає машині драйву.

До речі, про драйві

У мене була можливість спробувати обидві версії Swift, які незабаром потраплять в Україну. Спочатку — версію з 90-сильним атмосферним» двигуном об'ємом 1,2 л і «варіатором». Потім — версію з 1-літровим турбомотором потужністю 111 к. с. в поєднанні з класичним «автоматом». Це, до речі, трициліндровий мотор!

Перша версія призначена для дуже спокійних водіїв. Варіатор заточений під плавні прискорення. Навіть у спортивному режимі ні про яке спорті тут мова не йде. Але і пенсіонерського цю версію не назвеш. У міському потоці над вами сміятися не будуть. Тим більше, ця версія допоможе зекономити паливо у заторах.

Suzuki Swift
Suzuki Swift Фото:

А ось турбированная версія - зовсім інша справа. Про те, що під капотом — жваве звірятко говорить навіть злегка помітна в салоні вібрація на холостих обертах. На динаміку тут гріх скаржитися.

Начебто, все трішки швидше, ніж «атмосферна» версія (на 0,3 с до «сотні»), але у русі ця версія Swift сприймається як зовсім інша машина. Більш жвава.

Заявлений витрата палива у версії з 1,2-літровим мотором становить 4,5 л на 100 км, у турбованої — 5 л. Насправді у нас виходило близько 6 л в обох випадках. Непоганий показник.

Безпека

З'їхавши з траси і завернувши у Канни, ми, розслабившись від спокійного ритму руху півдня, трохи виїжджаємо зі своєї смуги (у Києві, до речі, це звична справа), спрацьовує система контролю руху: легка вібрація керма, візуальний і звуковий сигнал.

Є в новому Swift і адаптивний круїз-контроль і система стеження за втомою водія.

Suzuki Swift
Suzuki Swift Фото:

На серпантинах, в особливо небезпечні моменти машина пригальмовує з гірки двигуном самостійно. Іноді, коли машина гальмує в таких випадках, складно пригадати, хто перший зреагував: система гальмування або водій.

Поміститься все!

Для дівчини багажник дуже важливий. З часом у машину перекочовує кілька пар туфель, кросівки, аксесуари на всі випадки життя, змінний святковий та спортивий одяг для непередбачених випадків. В Swift з цим проблем не виникне, це точно. Багажник збільшився на 50 літрів. Звичайно, одержаний об'єм 265 л вражаючим не назвеш. Але при подорожі з Ніцци в Монте-Карло в багажнику спокійно помістилися три наших дорожніх валізи, рюкзак і ще залишилося достатньо місця.

Єдине, чого не вистачало – це лівого підлокітника, коли сидиш на правому пасажирському. Хочеться вальяжно розкинутися і милуватися південними пейзажами, величезне лобове скло, дає таку можливість.

Вердикт НВ

Новий Swift — машина у всіх відносинах цікава. Зміни в порівнянні з попереднім поколінням досить серйозні. І можуть зробити Swift одним з кращих міських хетчбеків на ринку.

Читайте також - Строгий малюк. Тест-драйв Hyundai Creta

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X