Брюс Вілліс і найкрасивіша жінка світу знімуться в новому рекламному ролику

Брюс Вілліс зніметься в новому рекламному ролику (Фото:HELL ENERGY)
28 лютого 2020 року HELL ENERGY, один з найвідоміших брендів енергетичних напоїв у світі і лідер на ринку Угорщини, оголосив про продовження співпраці з Брюсом Віллісом ще на два роки.
У новому рекламному ролику крім HELL CLASSIC буде представлений новий продукт, доповнення до асортименту компанії — HELL ENERGY COFFEE. Поруч з голлівудським актором з’явиться гарна модель і актриса Зулейка Рівера, яка найбільш відома завдяки участі в зйомках музичного кліпу «Despacito», що зібрав 6,6 мільярда переглядів на YouTube.
Спільна робота зі знаменитістю світового рівня — це великий шанс навіть для світових брендів. Компанія HELL вдруге підписала контракт з легендою Голлівуду Брюсом Віллісом. Продукція угорської компанії, що виробляє енергетичні напої найвищої якості, а з минулого року — каву з льодом, доступна на п’яти континентах і більш ніж у 50 країнах — від Індії до Мексики. Два роки тому компанія поставила за мету відшукати суперзірку, яка відома і популярна у всьому світі, і яка уособлює ті ж цінності, які підтримує HELL.
«Відгуки наших клієнтів підтвердили успіх вибору, який ми зробили два роки тому, адже саме вони вибирають свій улюблений енергетичний напій щодня. У Брюса Вілліса є все, що представляє бренд HELL: він сильний, динамічний і сміливий. Робота, яку ми виконали в останні кілька років, підтвердила, що ми також схожі цілеспрямованістю і прихильністю якості, тому ми не довго думали про те, чи хочемо продовжувати працювати з ним», — зазначив Петер Пантле, директор з міжнародних комунікацій і маркетингу.

Що стосується HELL ENERGY, він додав: «Звичайно, ми виходимо на новий рівень, підвищуємо ставки і для цього запросили ще одну всесвітньо відому знаменитість — модель і актрису Зулейку Ріверу. Вона зіграє головну роль разом з Брюсом Віллісом у нашій глобальній рекламній кампанії. Зулейка завоювала звання „Міс Всесвіт“ у 2006 році, але найбільш відома завдяки своїй головній ролі в кліпі „Despacito“. Відтоді вона зіграла кілька ролей у кіно і стала успішною бізнес-леді».
Старт зйомок нового рекламного ролика HELL запланований на початок березня в Нью-Йорку. Поки що представники бренду повідомляють, що на відео, крім енергетичного напою HELL, буде показаний HELL ENERGY COFFEE.
Про компанію HELL ENERGY:
HELL ENERGY — один з найдинамічніших брендів FMCG в світі. Компанія HELL ENERGY заснована в 2006 році як невеликий сімейний бізнес і досі працює в тому ж форматі власності. Бренд став лідером серед енергетичних напоїв на ринку Угорщини в рекордно короткі терміни, завдяки його винятковим продуктам, ефективній стратегії продажів і унікальним маркетинговим рішенням. Бренд присутній в більш ніж 50 країнах світу, будучи лідером ринку в Болгарії, Румунії, Словаччині, Греції та на Кіпрі.
З 2017 року корпорація виробляє пакувальний матеріал на власному заводі з виробництва алюмінієвих банок QUALITY PACK, оснащеному найсучаснішими технологіями. HELL ENERGY надає споживачам їх улюблений енергетичний напій в упаковці майбутнього — алюмінієвій банці, яка на 100% підлягає вторинній переробці нескінченну кількість разів.

2018 рік став перехідним для розвитку бренду HELL ENERGY: вони запустили глобальну рекламну кампанію з голлівудською зіркою Брюсом Віллісом. І завдяки постійним інноваціям продуктів, у 2019 році компанія вийшла на новий сегмент ринку зі своєю абсолютно новою лінійкою продуктів ENERGY COFFEEs.
Дві головні складові успіху HELL ENERGY — це висока якість продукту і відмінне співвідношення ціни і якості.