В стилі bad guy. Біллі Айліш показала головні тренди осені і зими 2019 в рекламі німецького бренду
Популярна американська співачка Біллі Айліш знялася в рекламі нової осінньо-зимової колекції культового німецького бренду MCM.
17-річна зірка, виконавиця гучних хітів Bad Guy і Lovely, очолила рекламну кампанію нової колекції німецької преміум-марки, відомої своїми аксесуарами для подорожей, дорожніми сумками і валізами.
На рекламних знімках, крім модних аксесуарів, Айліш продемонструвала ключові тренди осінньо-зимового сезону - парки, шапки-біні, спортивні костюми вільного крою, а також максі-пальто і інші образи, натхненні «безстатевим» стилем. Компанію Айліш склав американський репер і продюсер Childish Major.

В офіційній заяві MCM зазначив, що саме «безстатевий» стиль Айліш надихнув бренд на співпрацю зі співачкою:
«Нова колекція MCM не знає кордонів. Вона не знає обмежень, є тільки ідентичність і свобода самовираження. Ми запросили Біллі Айліш і Childish Major, двох артистів, які стали головними проривами року і тими, хто втілює в собі нове покоління музики і креативу. Як і MCM, вони кидають виклик стереотипам. Наша нова колекція присвячена цій меті і уособлює краще, що є в сьогоднішній безстатевій моді», - зазначив бренд.




Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life