Легендарний діамант і картина Баскія. Tiffany & Co. вразив новою рекламною кампанією з Бейонсе і Джей-Зі

25 серпня 2021, 11:55

Американський ювелірний дім Tiffany & Co. представив рекламну кампанію About Love (Про кохання), головними героями якої стали нові амбасадори — Бейонсе і Джей-Зі.

Зіркова пара знялася в рекламній фотосесії і міні-фільмі, тизер якого був представлений в Instagram-акаунті культового ювелірного бренду.

Бейонсе з'явилася в кампейні в кольє з легендарним 128-каратним жовтим діамантом. Алмаз був здобутий в Південній Африці в 1877 році і незабаром його придбав засновник Tiffany & Co. Чарльз Тіффані. Вартість кольє з діамантом становить 28 мільйонів доларів.

Відео дня

Бейонсе стала четвертою жінкою і першою темношкірою жінкою, яка носила знаменитий діамант. До цього його одягали всього три жінки - Мері Уайтхаус, Одрі Хепберн і Леді Гага. При цьому Одрі Хепберн надягала кольє з жовтим діамантом для зйомок Сніданку у Тіффані - вона позувала в ньому для промо-знімків культової стрічки.

Варто відзначити, що кольє з жовтим діамантом - не єдина особлива річ, яка з'явилася в кампейні з Бейонсе і Джей-Зі. На рекламних кадрах пара з'явилася на тлі картини Equals Pi американського художника Жан-Мішель Баскія, яка раніше не виставлялася на публіці. Картина була написана в 1982 році і відрізняється від більшості робіт того ж періоду яскравим блакитним кольором, який домінує на полотні. Він збігається з фірмовим блакитним відтінком Tiffany & Co.

«У нас немає ніякого підтвердження того, що Баскія написав картину спеціально для Tiffany. Але ми знаємо про нього самого. Він любив Нью-Йорк, любив розкіш і прикраси. Я припускаю, що колір напевно не випадковий. Він настільки специфічний, що просто зобов'язаний бути оммажем», - розповів віце-президент бренду Олександр Арно.

Tiffany & Co.
Фото: Tiffany & Co.
Tiffany & Co.
Фото: Tiffany & Co.
Tiffany & Co.
Фото: Tiffany & Co.

Крім рекламних знімків, ювелірний дім представить міні-фільм, режисером якого виступив Еммануель Аджей. Його прем'єра відбудеться 15 вересня.

«Бейонсе і Джей-Зі - втілення сучасної історії кохання. Як бренд, який завжди уособлював любов, силу і самовираження, ми не могли вибрати більш знакову пару, яка могла б краще представити цінності Tiffany. Для нас велика честь, що вони стали частиною сім'ї Tiffany», - додав Олександр Арно.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X