Нью-Йорк, Нью-Йорк. Белла Хадід знялася в яскравій рекламі Michael Kors, присвяченій подорожам в нових реаліях життя
Американська супермодель Белла Хадід очолила рекламну кампанію нової весняно-літньої колекції бренду Michael Kors.
24-річна зірка знялася в рекламній фотосесії і міні-фільмі, головною темою якого стали подорожі в нових реаліях життя. Кампейн отримав назву Око повинно подорожувати і був натхненний документальним фільмом про Діану Вріланд - культову персону в фешн-індустрії, редакторку журналів Harper's Bazaar і Vogue.
«За часів, коли ми не можемо побувати в нових місцях, ми повинні знайти інші способи змінити наш погляд на подорожі та досліджувати інші можливості. Будь то перегляд старих фотографій, книг про подорожі або відвідування місць в наших містах і районах, нам всім потрібна ця втеча, щоб розслабитися і відчути натхнення», - описує головну тему кампанії Майкл Корс.
Зйомки рекламного кампейну проходили в Нью-Йорку. Щоб передати атмосферу подорожей «ближче до дому» Хадід позувала на тлі Американського музею природної історії, Центрального парку і Нью-йоркської гавані в стильних образах з нової колекції Michael Kors.

