Армія клонів. Кім Кардаш'ян знялася в рекламі за $20 млн зі своїми двійниками
Американська зірка Кім Кардаш'ян представила серію рекламних знімків, на яких зображена зі своїми двійниками.
Кадри, розміщені на сторінці зірки в Instagram, є частиною масштабної рекламної кампанії колекції сонцезахисних окулярів німецького бренду Carolina Lemke Berlin.
Молодий бренд з Берліна активно розвивається і прагне стати одним зі світових лідерів у сфері виробництва сонцезахисних окулярів та окулярів для корекції зору. Наступним етапом розвитку компанії є відкриття фірмових магазинів на території Америки, де продукцію марки представлятиме одна з найпопулярніших американських знаменитостей.
За даними видання W Magazine, угода з Кардаш'ян обійшлася Carolina Lemke Berlin в $20 млн. Деякі авторитетні інсайдери з модної індустрії називають іншу суму, стверджуючи, що участь зірки в запуску бренду обійшлася німцям в $30 млн. Крім того, в рамках співпраці, яка триватиме два роки, Кардаш'ян отримає 10-процентну частку в дочірній компанії, яка курирує американський бізнес бренду.
Рекламна кампанія дебютної для Америки колекції окулярів Carolina Lemke Berlin включила в себе знімки, на яких Кардаш'ян позує з армією своїх двійників - дівчатами, які повторюють стиль зірки и прагнуть бути на неї схожими. Фотосет, знятий дуетом фотографів Мертом Аласом і Маркусом Пігготом, був натхненний культовими образами супермоделей 80-90-х років, об'єднаних з елементами наукової фантастики.




Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.