Adidas розірвав співпрацю з Каньє Вестом

25 жовтня, 14:41
Adidas втомилися терпіти нетолерантні та антисемітські вчинки та висловлювання Каньє Вестом (Фото:instagram/yeezyboosts)

Adidas втомилися терпіти нетолерантні та антисемітські вчинки та висловлювання Каньє Вестом (Фото:instagram/yeezyboosts)

Німецький бренд одягу та взуття Adidas заявив, що їхня співпраця з американським репером Каньє Вестом закінчена через антисемітські заяви артиста. Через це компанія очікує на збитки до 250 млн євро прибутку в 2022 році.

«Adidas не терпить антисемітизму та будь-яких інших видів ненависті. Нещодавні коментарі та дії Йе були неприйнятними, викликали ненависть і були небезпечними, і вони порушували цінності компанії, пов’язані з різноманіттям і інклюзивністю, взаємною повагою та чесністю.

Відео дня

Після ретельного розгляду компанія прийняла рішення негайно припинити партнерство з Є, припинити виробництво продукції під брендом Yeezy та припинити всі платежі Є та його компаніям. Adidas припинить бізнес Adidas Yeezy з негайним ефектом, — заявили у компанії. — Очікується, що це матиме короткостроковий негативний вплив до 250 мільйонів євро на чистий прибуток компанії в 2022 році, враховуючи високу сезонність четвертого кварталу.

Adidas є одноосібним власником усіх прав на дизайн існуючих продуктів, а також попередніх і нових кольорів у рамках партнерства. Більше інформації буде надано в рамках майбутнього оголошення про прибутки компанії за 3 квартал 9 листопада 2022 року".

З дизайнером, який змінив своє ім'я на Ye, вже розірвали стосунки JPMorgan, Balenciaga та агентство Creative Artists Agency, повідомляє Fast Company.

Останньою краплею конфлікту може стало висловлювання Веста у короткому відеоролику з епізоду Drink Champs від 16 жовтня: «Я можу говорити антисемітські речі, і Adidas не може мене кинути. Що тепер?». У суспільства виникли питання, як довго Adidas продовжуватимуть терпіти нетолерантні висловлювання та поведінку художника.

Після нещодавньої події на Паризькому тижні моди, коли Вест з’явився на показі у футболці з надписом WHITE LIVES MATTER, у Adidas заявили, що переглядають свою ділову угоду з Є та його багатомільярдним брендом Yeezy. Німецький бренд повідомив, що не хоче виконувати функцію «громовідводу».

Раніше саме співпраця з Каньє Уестом допомогла Adidas зміцнити свої позиції у топі світових спортивних брендів. Компанія підписала угоду з Ye у 2013 році, а до 2016 Adidas погодився платити Ye роялті за випуски Yeezy, Yeezy 350 v2 (найвідоміший силует Yeezy на сьогодні). Ця колаборація допомогла Adidas повернутися на друге місце у рейтингу спортивного взуття, посунувши Under Armour.

«Партнерство Adidas Yeezy — одне з найуспішніших співробітництв в історії нашої галузі, — розповідали раніше в Adidas. — Ми також визнаємо, що всі успішні партнерства ґрунтуються на взаємній повазі та спільних цінностях».

Редактор: Лілія Вітюк
Показати ще новини
Радіо НВ
X