«Нам не дозволяли проявляти силу». Різ Уізерспун знялася в елегантних образах і розповіла про те, як змінилося життя жінок.

8 листопада 2021, 16:09

Голлівудська актриса Різ Візерспун знялася у новій фотосесії для журналу In Style.

45-річна знаменитість прикрасила обкладинку свіжого номера видання і з'явилася на ній у сексуальному образі – бодісьюті, шортах та жилеті від Dolce & Gabbana.

Уізерспун також позувала у стильних аутфітах з нових колекцій, як преміальних будинків моди, включаючи Chanel та Versace, так і в одязі більш бюджетних брендів – наприклад, Gap.

Відео дня

У розмові з виданням актриса розповіла, що життя жінок дуже змінилося за останні роки. Візерспун зазначила, що ще 10 років тому було мізерно мало жінок, які обіймають керівні посади у великих та успішних корпораціях, проте зараз ситуація змінилася.

«Приблизно у 34 роки я справді почала оглядатися навколо свого бізнесу та побачила відсутність жіночого лідерства на найвищому, найвищому рівні. Жінки не обіймали керівні посади, чи це комітет дозволу на роботу у студії чи володіння власними медіа-компаніями. Ви можете подивитися на Опру та Еллен ДеДженерес, але, крім них, мені складно уявити жінку, яка володіє дуже успішним медіа-бізнесом», - каже вона.

Вона також додала, що їй вдалося досягти успіху саме завдяки жінкам.

In Style
Фото: In Style

«Я так багато чого навчилася. Мені було зрозуміло, що означають жіночі історії на ринку. Тому що жінки – це великий бізнес. Жіноча аудиторія – це великий бізнес. Жінки-режисери – це великий бізнес. Не можна ігнорувати половину населення світу та говорити, що вони не мають економічного значення; вони мають. Я плакала. Я плакала, думаючи про всіх жінок, які не мали цих можливостей, і мені просто пощастило, що я стою на шляху, який інші жінки створили для мене», - повідомила актриса.

За словами Візерспун, вона вважає соцмережі тим інструментом, завдяки якому у жінок з'явився голос:

«Нам не дозволяли проявляти силу. Давайте просто прояснимо: донедавна ніхто не слухав нічого, що говорила жінка. Але потім з появою соціальних мереж у жінок з'явився голос. До того ж саме жінки купують найбільше. Вони мають свій гаманець. Вони також споживають набагато більше засобів масової інформації, ніж чоловіки. Більше не можна не слухати жінок», - підсумувала вона.

Показати ще новини
Радіо NV
X