Поради мандрівника. Ведучий тревел-реаліті розповів, як повернути гроші за квитки і житло

27 березня 2020, 15:36

Ведучий тревел-реаліті Нового каналу У кого больше? на Новому каналі Макс Узол поділився порадами, як повернути гроші, витрачені на квитки і бронь житла.

Зараз, у зв’язку з пандемією коронавірусу, кордони закриті, а українців закликають дотримуватися самоізоляції - в країні оголошений карантин.

За словами ведучого, якщо про скасування рейсу ви дізналися за два тижні, то, крім повної вартості квитка, авіакомпанія повинна виплатити компенсацію в розмірі 250 €. Однак Максим відразу уточнив, що під час карантину ці правила не будуть діяти.

Відео дня

Якщо рейс випав на дати карантину, авіакомпанія інформує мандрівників про його скасування і повідомляє, що необхідно робити, і куди звернутися.

«Якщо авіакомпанія так і не зв’язалася з вами, треба написати їм на електронну пошту або зателефонувати. Для цього підготуйте номер бронювання, прізвища та паспортні дані пасажирів», — пояснив Узол.

Макс Узлов (Фото: прес-служба Нового каналу)
Макс Узлов / Фото: прес-служба Нового каналу

Перша опція, яку через карантин пропонують авіакомпанії - поміняти дату вильоту. Як правило, це можна зробити безкоштовно один раз. Друга опція, яка найбільш популярна — повернення коштів. Більшість копаній після запиту повертають 100% вартості квитка. Так відбувається в Ryanair, МАУ, Lufthansa, Turkish Airlines, Emirates. А ось Wizzair повертає на віртуальний рахунок на наступний переліт цілих 120%.

Як повернути гроші за житло?

«Великі готелі зазвичай легко повертають гроші за проживання. У них така політика турботи про клієнта. А ось з дрібними — проблема. Вони діють на свій розсуд. Мій колега повинен був жити в Стокгольмі в дні карантину, як раз в невеликому готелі. Звичайно, він не полетів, а готель відмовився повертати оплату. Навіть адміністрація Booking, через який замовляли житло, не змогла вплинути на господарів», — каже Узлов.

В такому випадку Макс радить дивитися умови скасування житла. Дуже легко повертають гроші ті, хто замовляв житло через Airbnb — найчастіше вони повертають всі 100%.

Макс Узлов (Фото: прес-служба Нового каналу)
Макс Узлов / Фото: прес-служба Нового каналу

Як повернути гроші за тур?

«Тут уже треба читати договір. Все залежить від того, як ви домовилися з туроператором. Справа в тому, що через форс-мажор (а карантин їм і є) туроператори можуть і не повертати гроші. Ось так. Це законно. Але вони зобов’язані організувати вам відпочинок після того, як карантин закінчиться. Це теж по закону. Ось тільки тоді вартість вже може трохи змінитися. Тому читайте договір і завжди самі враховуйте ризики — бронювати поїздку чи ні», — пояснив Макс Узлов.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X