Усвідомлений туризм. Названо головні тревел-тренди 2020 року
Авторитетний тревел-гід Big Seven Travel виділив головні туристичні тенденції 2020 року.
В останні десятиліття істотно зросла кількість людей, які обирають подорожі як вид відпочинку. Як зазначає тревел-гід Big Seven Travel, останнє десятиліття кількість мандрівників за рік подолало позначку в 1 млрд. Експерти гіда виділили сім трендів, які визначатимуть уподобання туристів у 2020 році.
1. Індивідуальні подорожі
Хоча індивідуальний туризм завжди був популярний, проте з кожним роком такий вид подорожей стає все простішим і доступнішим завдяки численним мобільним додаткам і суспільним групам.
2. Політичний туризм
Політика має великий вплив на туристичні потоки. Один з найяскравіших прикладів - заборона громадянам США на візити до Гонконгу під час протестів, що охопили країну в 2019 році, коли кількість туристів із США знизилося на 39% у порівнянні з попереднім роком.

3. Свідомі подорожі
Боротьба з глобальними змінами клімату для мільйонів людей, натхнених акціями 17-річної еко активістки Грети Тунберг, стала одним з важливих чинників при плануванні подорожей. Так, найбільша частка викидів СО2 припадає на викиди літаків, поїздів і автомобілів, а оскільки боротьбу за збереження навколишнього середовища очолює молоде покоління, то їх відмова від подорожей на далекі відстані незабаром позначиться на туристичних потоках.
4. Вибір іншого міста
Багато визначних міст страждають від надмірного припливу туристів, тому вводить обмеження і податки на візит. За даними Booking.com багато мандрівників почали обирати візити до менш розрекламованих, але не менш цікавих міст. Наприклад, замість Парижа відвідують Нант, замість Венеції - Перуджу.

5. Трансформаційні подорожі
За даними Booking.com, 68% мандрівників з усього світу планують поїздки з метою культурного обміну: освоєння нових навичок, волонтерство та тимчасова робота в іншій країні.
6. Smart-подорожі
Все більше мобільних додатків, доступ до Інтернету та персоналізація даних допомагає експертам ефективно керувати туристичними потоками. Такі програми, як Tripit, допоможуть туристам спланувати кожен крок в подорожі, в той час як Google, Facebook і інші використовують AI для адаптації до того, де туристи знаходяться, куди прямують і що хочуть зробити.

7. Поєднання роботи і відпочинку
Зростання популярності цього тренда пояснюється сучасними технологіями: можливість проведення віддалених відео і чат конференцій, дозволяє працювати в будь-якому куточку світу.