Гучні коханці і неуважні батьки. Визначені постояльці готелів, які дратують туристів
Опитування, в якому взяли участь більше тисячі мандрівників, показало, що найбільш дратують неуважні батьки, повідомляє Daily Mail. На другому місці розташувалися ті, хто шумить в готельних коридорах, а трійку лідерів замкнули постояльці, які люблять поскаржитися.
Крім того, серед гостей готелів, які дратують туристів – гучні коханці і люди, які люблять поговорити в ліфті.
«Різні порушення етикету зводяться до однакової поведінки. Вся справа в тому, що постояльці демонструють зневажливе ставлення до незнайомців, які знаходяться поруч з ними. Трохи більше поваги по відношенню один до одного дозволить поліпшити якість відпочинку», - говорить віце-президент і генеральний менеджер Expedia Джон Моррей.
Повний рейтинг топ-10 постояльців готелів, які дратують своєю поведінкою, виглядає наступним чином:
- Неуважні батьки – 67 відсотків
- Люди, які шумлять в готельних коридорах – 64 відсотки
- Люди, які скаржаться – 54 відсотки
- Любителі вечірок в номерах – 52 відсотки
- Люди, які люблять сперечатися – 26 відсотків
- Люди, які влаштовують вечірки біля басейну – 22 відсотки
- Гучні коханці – 21 відсоток
- Люди, які годинами ніжаться в гідромасажних ваннах – 20 відсотків
- П'яниці з бізнес-бару – 12 відсотків
- Базікали з ліфтів – 6 відсотків