єБавовна, Забути російську, Дія.Match. Як би виглядали Онлайн-послуги мрії в застосунку Дія

11 жовтня, 13:14
Дія та бренд-стратег Андрій Шевчук креативно презентували військові облігації в застосунку (Фото:Дія / SHEVCHUK BÜRO)

Дія та бренд-стратег Андрій Шевчук креативно презентували військові облігації в застосунку (Фото:Дія / SHEVCHUK BÜRO)

В застосунку Дія стартувала послуга з продажу військових облігацій. Кожен може стати спонсором деокупації українських міст. Щоб розповісти українцям, як важливо й зручно купувати облігації в смартфоні, режисер презентацій Андрій Шевчук спільно з Дією створили допис в Instagram.

У дописі — меми, жарти й інсайти щодо онлайн-послуг, про які мріють українці. Так зʼявилися жартівливі єБавовна, Дія.Match і функція Забути російську мову.

Засновник SHEVCHUK BÜRO з командою Мінцифри провели опитування серед підписників Дії щодо функцій, які вони хотіли б бачити в застосунку. І люди поділилися найважливішим:

Відео дня

  • забути російську й завантажити в мозок нову мову,
  • змінити фото в паспорті й дозволити користуватися фільтрами,
  • знайомитися лише з тими, хто донатить на армію завдяки Дія.Mаtch,
  • обирати рівень життя та мати кнопку SAVE від гріха подалі,
  • блокувати меми, чий термін придатності закінчився ще до поширення,
  • дивитися топмеми дня,
  • вибирати зброю за лендлізом.

Ми завжди прислухаємося до людей: читаємо коментарі, створюємо бета-тести й аналізуємо результати. Зараз у суспільства є запит на допомогу армії, тому ми запустили військові облігації в Дії. Українці можуть допомогти деокупувати українські території, а кошти потім повернуться, ще й із відсотками.

Мстислав Банік
керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі

Якщо про єБавовну та зміну фото в паспорті онлайн можна тільки мріяти, то функція Стати спонсором деокупації Криму вже доступна в застосунку. Треба лише оновити Дію — і ви зможете купити військову облігацію Крим, Маріуполь, Донецьк, Херсон тощо.

Головна фішка таких колаб — через гумор донести до аудиторії важливі теми: про зменшення споживання російського контенту, про популяризацію українського й, звісно, про військові облігації. Цензура в дописі була виключно особиста: ми не хотіли нікого образити й не хотіли порушувати чутливі теми на кшталт повернення долара по 8. Це ситуативно смішно, але ми розуміємо, що в країні війна та багато людей евакуювалися, покинувши свої домівки з усім майном, чи втратили роботу.

Андрій Шевчук
бренд-стратег

Креативне рішення створили лише за два дні. Спочатку вигадали тему, потім провели опитування в інстаграмі Дії. Згодом опрацювали відповіді, розбили на категорії, додали гумору. Дизайн створили не в класичному стилі застосунку, а з елементами брендингу SHEVCHUK BÜRO та Дії водночас.

Редактор: Кіра Гіржева
Показати ще новини
Радіо НВ
X