Примхи кар'єри. Лепс і Тіматі стали обличчями російського ковбасного бренду

19 січня 2016, 15:57
Російський ковбасний бренд Добра справа купив для своєї реклами оголошених в Україні персонами нон-грата російських артистів Тіматі і Григорія Лепса

І якщо перший вже давно показав свою готовність займатися замовною творчістю, то його колега по цеху в подібному раніше так яскраво не фігурував.

Однак тепер Лепс, який ще недавно співав, як він хоче виїхати жити до Лондона, підкоряючись політичній кон'юктурі, посиленій дзвінкою монетою, заради російської ковбаси готовий проміняти столицю Великобританії на Примор'є.

Відео дня

За сюжетом рекламного ролика, співробітники митного огляду в аеропорту знаходять у Тіматі і Лепса, що вилітають в Лондон, ковбасу, і повідомляють, що вивезення її за кордон, суперечить правилам.

У відповідь на це артисти заявляють, що в такому випадку залишаються в Росії, після чого ділять ковбасу і починають у неї співати.



Нагадаємо, раніше повідомлялося, що відомий своєю затятою підтримкою кремлівського режиму Тіматі записав хвалебну оду на честь глави РФ Володимира Путіна.

Показати ще новини
Радіо NV
X