З Осадчою і дружинами футболістів. Шахтар презентував свій бренд одягу

10 листопада 2019, 07:31

ФК Шахтар спільно з українським дизайнером Віктором Анісімовим представив власний бренд одягу 1936.

Як повідомляє прес-служба клубу на сторінці в Instagram, прем'єрна презентація і перші продажі колекції відбулися в київському ЦУМі в суботу, 9 листопада.

fcshakhtar / Instagram
Фото: fcshakhtar / Instagram

У презентації взяли участь генеральний директор Шахтаря Сергій Палкін, тренери Вітор Северина і Даріо Срна, багато гравців донецького клубу і знаменитості.

Відео дня

Логотипом нового бренду стало помаранчеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК Шахтар.

fcshakhtar / Instagram
Фото: fcshakhtar / Instagram

Тестова колекція осінь-зима — 2020/21 складається із 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі і аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня і способу життя.

Відзначається, що продаж одягу бренду 1936 вже відкрито.

Перша лінія випущена лімітованою кількістю.

fcshakhtar / Instagram
Фото: fcshakhtar / Instagram

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X