«Суспільство не хоче фото чоловіків. Тут використовують жінок для продажів ». Відверте інтерв'ю Тома Форда про сучасну моду і секс
Широку популярність Форд отримав під час роботи в будинку моди Gucci, який він покинув в 2004 році. З тих пір він відправився у вільне плавання в світі моди, періодично співпрацюючи з Saint Laurent і Estee Lauder. Втомившись від роботи на інших, Форд вирішує заснувати власний бренд і в 2006 році дебютує перша колекція Tom Ford.
Як розповідає Форд, сьогодні він стурбований посадовими змінами в модних будинках, які зараз зустрічаються повсюдно. «Коли покупець асоціює бренд з дизайнером, а потім його змінюють, то як в такому випадку тримати планку якості?» - підкреслює Форд. Він також розповідає, що темп сучасного виробництва просто шалений і це шкодить сучасній моді. «Я ще не показав цю колекцію, а вже працюю над наступною і це просто божевілля», - каже дизайнер.

Стосовно своєї розкутості і вмілого продажу сексу, дизайнер розповідає, що зараз телебачення не має правил: всюди голі чоловіки і матюки. За його словами, це дає якусь свободу дій в роботі над рекламними кампаніями, однак ідеї, які заходять «занадто далеко» все ж відкидаються. «Ти можеш показати жіночі груди, але не соски! Для мене груди без сосків - це ще більше збочення», - каже дизайнер. Такі знімки просто ніхто не опублікує.
Форд також розповідає, що в сфері сексуальної реклами він випробував дуже багато, адже не дарма він завжди славився своїм умінням продавати секс і шокувати публіку. За словами дизайнера, зараз багато брендів апелюють до інтиму, але це мало кому допомагає подолати інформаційний шум. «Ти не можеш бути схожим на інших, тому для себе я обрав романтичність і чуттєвість», - каже дизайнер.

Відносно звинувачень в об'єктивації жінок Форд відповідає, що за стільки років піддавав об'єктивації чоловіків не менше. «Ряди знімків я розміщував парфум між жіночими грудьми, і я так само знімав його між чоловічими сідницями, але суспільство не хоче фото чоловіків. Тут звикли використовувати жінок для продажів», - розповідає дизайнер. Він запевняє, що виступає за рівноправність в об'єктивації.
Дизайнер зазначає, що сьогодні стало набагато важче проводити покази. За словами дизайнера, раніше вся увага публіки на показах була прикута до дефіле, а за допомогою правильної атмосфери гості отримували масу емоцій і частку прекрасного. Зараз же гості постійно відволікаються на телефони або селфі. «Мода - це момент. З її допомогою ти розповідаєш історію, тому одяг повинен бути більше ніж просто речами. Вона повинні надихати, захоплювати і спонукати фантазії », - каже Форд. Зараз дизайнер мріє про те, щоб люди знову захоплено дивилися покази.

- Читайте також: "Я хочу навчитися битися". Емма Стоун розповіла про політичну боротьбу і ролях сильних жінок
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook