Дочка Майкла Джексона знялася в рекламі філіппінського бренду

13 серпня 2018, 12:33
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Дочка Майкла Джексона, 20-річна Періс Джексон очолила рекламну кампанію філліпінського бренду Penshoppe.

Зйомки рекламної фотосесії проходили в Лос-Анджелесі під керівництвом відомого фотографа Майка Розенталя.

На рекламних кадрах Джексон з'явилася в модних образах з нової колекції, продемонструвавши ключові тренди осені в casual-стилі, зокрема, сорочки в смужку, брюки oversize із завищеною талією, камі-топи і кроп-жакети в клітку.

Відео дня

«Було цікаво спостерігати за Періс, яка позує перед камерою. Вона була схожа на рок-зірку. У неї склалися відмінні творчі стосунки з фотографом. Мені дуже сподобалося, як на ній виглядає одяг з нашої нової колекції», - говорить директор Penshoppe Джефф Басконі.

За визнанням Джексон, вона завжди була прихильницею бренду і речей, які ідеально вписуються в її особистий гардероб:

«Мені подобається одяг в стилі 60-х і 70-х років, але для мене також дуже важливий комфорт в одязі, тому нова колекція Penshoppe - ідеальне втілення того, що мені дійсно подобається. Також я вдячна бренду за творчу свободу, яку мені дали під час зйомки. Було дуже весело і цікаво», - каже зірка.

[See_also]

Вже доросла. Дочка Майкла Джексона знялася топлес для реклами взуття
З волі батька. Колишній лікар Майкла Джексона заявив, що співак переніс хімічну кастрацію в дитинстві

[/See_also]

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X