«Батько забороняв слухати поп-музику». Бенджамін Клементін про важке дитинство і новий альбом

28 серпня 2017, 12:15
Британський співак і композитор Бенджамін Клементін розповів в інтерв'ю The Observer про важке дитинство і новий альбом

Історія сходження Клементина на музичний Олімп не може залишити байдужим. У дитинстві батько забороняв йому займатися музикою, бажаючи виховати в сині юриста, але любов до музики взяла верх. В таємниці від батьків Бенджамін самостійно навчався нотної грамоти і практикував гру на піаніно, наслідуючи таким композиторам, як Клод Дебюссі та Ерік Саті.

Відео дня

Музикант зізнався, що жив у суворому католицькому районі по сусідству з пастирем і церквою, яку він відвідував з батьками щодня. «Батько забороняв слухати поп-музику і ножицями знищував спортивний одяг. Він думав, що ми будемо викликати підозру у поліції. Замість цього, ми завжди носили дешеві костюми з місцевого комісійного магазину через що часто чули глузування від однолітків у школі », - розповідає Клементін.

© Alex Bramall for the Observer

© Alex Bramall for the Observer Фото:

До 17 року Бенджамін був єдиним з п'яти дітей в родині, якого відправили жити до бабусі. Він зізнається, що до цих пір не знає, чому так сталося. «Можливо, вони просто втомилися виховувати п'ятеро дітей. Я дорослий чоловік і я усвідомлюю, наскільки це важко». Після смерті бабусі він повернувся додому в той час, коли батьки вирішили розлучитися. «Після цього, батько не жив з нами і його авторитет був втрачений... і я більше ніколи не читав Біблію», - зазначив музикант.

Як зізнається Клементін, в дитинстві і юності він був дуже сором'язливим. Він ніколи не дивився на дівчат і максимально закривався від будь-якого спілкування з ними. Крім того, він припускав, що може сподобатися хлопцю, тому також ніколи не йшов на контакт з ними. «Я ненавидів слово любов ще кілька років тому», - зазначив музикант. Він також розповідає, що музика стала причиною, по якій він почав спілкуватися з людьми. «Коли я почав грати в барах і переходах, я почав вчитися взаємодії з людьми. Значення любові безумовно велике, але для мене це означає бути хорошим до людей і отримувати взаємність. Немає більш безпечного місця, ніж любов. Всі ці терористичні атаки трапляються тому що комусь не вистачає любові », - каже музикант.

© EPA
© EPA Фото:

У віці 19 років, через велику сварку з сім'єю, Клементін переїхав з рідного Лондона в Париж, де перебивався випадковими підробітками в барах і часто ночував на вулиці. На зароблені гроші він зміг купити напіврозбиті гітару і синтезатор. Так Клементін жив протягом трьох років, пишучи пісні і заробляючи на життя в переходах. Удача посміхнулася молодому музиканту в 2012 році, коли його помітив агент, який допоміг організувати його виступ на Каннському фестивалі. В кінцевому рахунку французький бізнесмен Ліонел Бенземун створив для музиканта власний звукозаписний лейбл Behind.

У 2015 році Клементін отримав британську нагороду Mercury Prize за дебютну платівку At Least for Now. Під час нагородження Клементін зробив два пам'ятних жести: присвятив нагороду Парижу і запросив на сцену інших номінантів. «Музика створена, щоб нею ділитися і я хотів розділити цей момент з іншими артистами. Я знав, що чиню правильно », - зазначив Клементін.

У січні 2017 року вийшла пісня Hallelujah Money, записана у співпраці з групою Gorillaz. В процесі роботи Клементін близько познайомився з музикантом Деймоном Албарном, якому він хотів довірити роботу над новим альбомом I Tell a Fly. «Албарн може музикувати весь день. Він завжди щось вигадує і йому складно зупинитися», - розповідає Клементін. З легкої руки Албарна в новому альбомі британця повинні були з'явиться пісні з легким звучанням синтезатора, але Клементін навідріз відмовився.

© EPA
© EPA Фото:

Над своїм новим альбомом музикант повністю працює самостійно. «Я не думаю, що новий альбом розкуплять. Він не розійдеться величезним накладом, як перший, вибачте. Я міг зробити щось схоже на At Least for Now, але я запитав себе: навіщо я це роблю? », - прокоментував музикант. Він упевнений, що йому є що сказати людям, тому може максимально бути собою. У нових піснях Клементін вирішив підняти теми міжнародних конфліктів, біженців, дітей війни, правлінню Трампа і націоналізму у Франції. «Я мало стикався з такими речами, але вони впливали на мене багато років. Ви дивитеся новини і вам здаються теракти такими далекими, але варто «принести» їх додому », - каже Клементін.

Клементін розповідає, що деякі люди звинувачують його в занадто серйозному ставленню до музики. «Насправді ж я просто не приймаю її як належне», - коментує музикант. Він до цих пір грає на тому ж стільці, який він позичив в одному з барів Парижа, і виступає босоніж. За його словами, це так само хвилююче, як водити машину без взуття.

Відзначимо, що альбом I Tell a Fly вийде 15 вересня, а вже 12 листопада відбудеться концерт Бенджаміна Клементина в Києві.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X