«Я не вірю в гороскопи, але до Скорпіонів ставлюсь упереджено». Хто така Луладжа — персонаж, чиї передбачення цитує весь інстаграм

20 березня 2021, 20:03
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У «діджитал-циганки» Луладжі Олегівни — 1 млн фоловерів. Її короткі й жартівливі передбачення дуже популярні. Настільки, що багато фоловерів сприймають їх серйозно. До Дня астрології автор проєкту, PR-спеціалістка з Києва Анастасія Приходько розповідає про те, звідки взялася Луладжа і як вона працює.

20 березня в світі щорічно відзначають Міжнародний день астрології. Цей вид діяльності досі часто називають псевдонаукою і чимось, що знаходиться на межі з містичними ворожильними практиками. Незважаючи на це популярність астрології сьогодні досить висока.

Відео дня

Персональні гороскопи — одна зі складових астрології. Саме цим в Інстаграмі займається циганка Луладжа — вона в жартівливій формі щодня постить картинки з короткими прогнозами для кожного зі знаків Зодіаку. Ці передбачення іронічні, лаконічні та злободенні — саме тому на аккаунт Луладжі підписався вже 1 млн осіб.

Спеціально до Дня астрології репортер НВ Саша Горчинська поговорила з Анастасією Приходько — створювачкою персонажа Луладжі. Анастасія — психолог за освітою і PR-фахівець за професією. В інтерв'ю вона розмірковує про те, навіщо людям вірити в гороскопи і ділиться секретом створення популярних Інста-пророкувань від Луладжі.

Про появу Луладжі

Ім'я Луладжа я дізналася в 2015 році з мультфільму. По батькові «Олегівна» — це частинка мене. Так і зібрався справжній «циганський» образ: частинка мене і прекрасне ім'я. Від своєї бабусі я чула: «Настя, у твого дідуся циганське коріння». Але коли почала цю тему використовувати, бабуся відразу сказала: «Тільки нікому це не говори, але, можливо, дідусь все придумав». Придумав чи ні — не знаю, але здається, у нас це сімейне.

Луладжа — це діджитал-циганка. Все в цьому світі переходить в діджитал. Луладжа — такий же персонаж з модної тусовки зі своїми амбіціями та бажаннями. Вона стежить за модними тенденціями, відрізняє Моне від Мане, дивиться нові фільми, стежить за всім, що відбувається в світі, але при цьому не хоче бути частиною цього світу.

Луладжа прекрасно собі живе в діджитал-просторі, за межі якого не хочеться виходити. В майбутньому у Луладжі обов’язково з’являться нові формати. Подкасти — тут я за. Відео — теж за, але без обличчя. Не хочу себе ототожнювати з образом циганки. Адже Луладжа — це невелика частина Анастасії Приходько, тому навколо неї не хочеться будувати все життя. Цей проэкт став відмінною заявкою для чогось більш масштабного.

Про популярність астрології в Україні

Не хочу перетягувати на себе ковдру, але мені здається, що нова хвиля популярності астрології почалася після появи циганки Луладжі. Виявляється, можна зробити модним що завгодно, якщо знайти своєчасний підхід. Наприклад, якщо говорити про те, що турбує всіх: гроші, колишні, нинішні, робота, любов до себе, психотерапія, перепади настрою, відпустки і так далі, ну і додати до цього нецензурну лексику. Тоді все вийде. Луладжа — відображення сучасної культури або того невеликого бабла [від англ. bubble — бульбашка, тут — у значенні інформаційна бульбашка], в якому ми перебуваємо.

Люди побачили, що цю тему [астрологію] можна експлуатувати, і просто зіпсували її. Багато кинулися у вивчення астрології, натальних карт тощо. Але скоро це кинуть, бо на зміну прийде що-небудь інше. Мода хаотична, особливо зараз, у світі, де нові зірки «вмирають» так само швидко, як і народжуються.

Астрологія — це плацебо. Або відмінний спосіб перекласти відповідальність з себе на «зірки і те, що мені так визначено згори». Не хочу виключати того, що деякі люди дійсно в цьому розбираються і можуть щось передбачити, але будемо відверті — все залежить від нас самих. І щоб щось було, необхідно щось робити.

Астрологія — це плацебо

У січні 2020 року на Netflix вийшов документальний фільм про Вальтера Меркадо [телевізійний астролог родом з Пуерто-Ріко, який став популярний у 1970-х завдяки власним ТВ-шоу]. До того, як він вийшов, я не знала хто це — спишемо на мій вік. Але після перегляду зрозуміла, що це мій попередник. Саме він проклав шлях астрології на телебачення. Виявляється, якщо говорити абстрактні хороші речі, які мотивують людей, то можна стати великою людиною і увійти в історію. У фільмі розповідається шлях Меркадо — як він від актора став тв-астрологом, а в останніх сценах, де дія відбувається в наші дні, молоді люди говорять про те, що зараз не вистачає такого феномена в інтернеті як Меркадо і було б круто, якби цю нішу зайняли. А я ж торую цей шлях уже другий рік…

Про те, хто вірить у гороскопи і чому

Мені здається, зумери [покоління Z — так називають покоління людей, які народилися орієнтовно в проміжку між 1997 до 2012 років] набагато більше вірять у гороскопи і передбачення, ніж бумери і мілленіали. Все тому що їхня свідомість ще не зіпсована Кашпіровським і Глобою.

Люди хочуть вірити, що їхніх проблемах винен хтось інший. Людям завжди потрібно у щось вірити. Ще краще мати якусь мету, яка стане рушійною силою. А якщо є мета і хтось каже, що у тебе все вийде (це я про астрологію і зірки) — чи це не мотивація, що ти йдеш правильним шляхом?

Про ідеї для передбачень

Моє головне кредо — все робити легко. Чим більше витрачаєш сил, тим гірше виходить. Це стосується будь-якого створення креативу. Будь-яка ідея повинна бути інсайтом. Тому весь креатив і жарти Луладжі — це потік свідомості.

На одну картинку у мене йде до хвилини — це за наявності самої картинки. Буває, гортаєш стрічку, бачиш картинку і відразу якийсь жарт приходить в голову. Наносиш текст, публікуєш — готово. Так само працює золоте правило: нормально роби — нормально буде. На щастя, немає ніякого контент-плану. Але є регулярність: гороскоп повинен бути зранку, кілька картинок на день. Це навіть не обов’язки, а вже вироблений рефлекс.

Ніяких помічників у мене немає. Ще одне моє правило: проєкт повинен бути таким, щоб я могла відповідати за всі процеси самостійно. Це і дизайн, і жарти. Знову ж, я не можу делегувати на когось якісь обов’язки, бо Луладжа — це мій спосіб мислення.

Я вже пережила кілька творчих криз — кожен день. Але варто тільки якійсь смішний фразі прийти в голову, як відразу відпускає і думаєш: «А, ні, все нормально, працюємо далі». Творча криза настає тільки в ті моменти, коли думаєш: «На**я мені це все треба?». Потім згадуєш, що це ніяка не робота, це все в задоволення — відразу відпускає.

До речі, крім інстаграма у Луладжі є і свій мерч — футболки з принтами. Незабаром також з’являться худі, карти Таро та інші приколи для домашнього дозвілля.

Про фоловерів

Кажуть, що фейки — це показник успіху. Але я вважаю, що це відсутність фантазії

Скажімо так, перший рік — це 2020 й — повністю пішов на те, щоб заробити репутацію. Інтеграції купували тільки найризикованіші. Після того як процес став на ноги, зараз вже багато брендів хочуть зробити вірусний контент. Пропозицій надходить дуже багато, але я беруся тільки за ті бренди, які дійсно «ОК» на ринку, мають хорошу репутацію і ті, яким вірю. Великій кількості косметичних брендів, алкогольних напоїв тощо доводиться відмовляти, тому що я не можу за них ручатися. Це ж стосується і медикаментів. Нічого проти не маю, але не буду ризикувати.

Директ завжди заповнений різними проханнями і повідомленнями. З останнього запам’яталося, як молода дівчина, десь 13−14 років, просила написати, що Близнюки — це ідеальна пара для Стрільців, тому що її обранець довіряє тільки моєму гороскопу. Не питайте, чи допомогла я цьому молодому осередку суспільства, але можу точно сказати: ні йому, ні їй я не зіпсувала життя.

Часто пишуть, що я упереджена до Скорпіонів. Але вони мають рацію, я дійсно до них упереджена. Тому навіть сперечатися не буду.

З улюбленого — це сталося недавно. Якась відьма з Единбурга [Шотландія] писала, що вирахувала мене, мовляв, я теж відьма і вона хоче зробити зі мною інтерв'ю. Пропозиція, звичайно, приваблива, але справжня відьма ніколи не вступає в контакт з іншою відьмою.

Взагалі це моя улюблена рубрика: ворожки, тарологи, астрологи, псевдопсихологи, хіроманти та нумерологи регулярно пишуть з пропозицією купити рекламу, зробити коллабу [від англ. collaboration — співпраця] або бартер. Але найкраща відповідь на ці повідомлення — не відповідати.

Кажуть, що фейки — це показник успіху. Але я вважаю, що фейки — це відсутність фантазії у тих, хто створює їх. Мені не прикро за наслідувачів. Адже вони просто вкрали форму, формат, але не спосіб мислення. Тому якщо комусь хочеться бути другим — будь ласка.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X