Денис Жгарьов: про заходи, справу життя і гумор, який вирішує все

15 жовтня 2019, 17:31
PR
Денис Жгарьов — шоумен, ведучий заходів, діджей (Фото:zhgarev. agency)

Денис Жгарьов — шоумен, ведучий заходів, діджей (Фото:zhgarev. agency)

Люди втомилися бути серйозними. Втомилися думати, вирішувати, аналізувати. Хоча б на заходах вони хочуть просто відпочивати, спілкуватися, розслаблятися. Якщо не жартувати, життя стає занадто важким. Моє завдання — розбудити в людях їхній гумор.

Денис Жгарьов — шоумен, ведучий заходів, діджей. За 10 років роботи він створив власну модель ведення будь-якого формату, зруйнувавши класичні стереотипи. Ніяких «олімпіад» і заїжджених фраз. Будь-яка ситуація — з гумором, будь-яка людина — особистість. Потрібно просто знайти своє. Сьогодні у Дениса більше 70 реалізованих заходів на рік, а кожен корпоративний клієнт повертається.

Відео дня

У чому секрет «трушного» ведучого, чому гумор вирішує і чого хоче публіка насправді — Денис Жгарьов розповів все як є.

Супер-важлива якість для будь-якої людини — це гумор. Для медійної — особливо. Коли ви до всього ставитеся просто і з гумором — рішення даються легше, люди ставляться більш чесно. До цього приходиш з досвідом. Зникає бажання щось ускладнювати, шукати причини й інциденти, копатися, лаятися, драматизувати.

Моє завдання — розбудити в людях їх гумор. Може трапитися що завгодно. Але протягом усього вечора я буду поводитися вільно і з гумором, а будь-які складнощі невимушено і природно пройдуть повз.

Будь-який захід може супроводжуватися гумором. Це доведено особистим досвідом і реакцією людей у процесах. Навіть технічна презентація може пройти пам’ятно і не занудно, якщо ведучий буде підготовлений і відкритий. Звичайно, він може не розбиратися в якихось нюансах, але володіючи базовою інформацією і термінологією, зможе жартувати.

Я такий в житті й у роботі. Здебільшого люди розуміють гумор, але ось ці «маски» і вигадана пихатість змушують їх зберігати серйозність навіть в ті вечори, коли вони просто відпочивають з колективом або друзями на красивому заході.

zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Одна з головних якостей «трушного» ведучого я вважаю — бути собою. Бути справжнім. Звичайно, ввічливість і чемність повинні бути щодо кожного гостя, але намагатися стрибнути вище голови або здаватися якимось іншим — точно не шлях до хорошого життя. Бути а не здаватися!

Але якщо ще на старті підготовки ви абсолютно не сходитесь у комунікації, краще відмовитися. Одного разу, наприклад, вечір був на межі зриву. Емоційного, швидше. Хлопці настільки не зрозуміли, чого хочуть від мене і в якому форматі бачать активність гостей, що незадоволеними залишилися і гості, і вони самі. Відсутність взаєморозуміння взагалі викликає багато проблем у житті.

Аудиторію потрібно зацікавити. Нічого не вийде, якщо ведучий з перших хвилин буде чекати якоїсь реакції від гостей. Саме він «запускає механізм», в процесі якого народжується взаємозв'язок із гостями, розуміння хто як готовий себе проявляти. Ведучий створює настрій.

zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Зараз публіка живе на ритмі Instagram. Вона вже не хоче складних думок, дурних і старомодних розважалок і банальних фраз. Вона жадає уваги до власної персони, легкості, сміху — розслабитися і відволіктися.

«Олімпіади» більше нікому не потрібні. Навіть якщо я залишаю інтерактиви з якимсь змагальним посилом, це базується на гуморі, інтелекті й діалогах. Але абсолютно точно — без фізичних вправ та естафет. Якщо тільки цього не вимагає концепція проекту.

Люди втомилися бути серйозними. Втомилися думати, вирішувати, аналізувати. Хоча б на заходах вони хочуть просто відпочивати, спілкуватися, розслаблятися. Якщо не жартувати, життя стає занадто важким.

zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Потрібно примушувати себе перемикатися. Помічали? Навіть маючи улюблену справу або хобі, ми рідко знаходимо час на нього в сьогоднішньому ритмі. Я, наприклад, люблю малювати, і робив це раніше в рази частіше. Писав картини близьким і отримував від цього заняття величезний сплеск емоцій і нових ідей. Зараз у мене стоїть полотно, але сісти за нього поки що не знаходжу часу. Тут рухає риса характеру — відразу доводити все від старту до фінішу.

Надихають люди. Вони — те, що може дзеркально добре позначитися на моєму настрої. Буває, випадкова зустріч зі старим знайомим на Подолі змінює мій настрій дня кардинально. Ми зустрінемося, встигнемо випити кави, згадаємо щось приємно пам’ятне для обох — день пройде легко.

Енергетика, вона дуже сильно працює. А ось погані діалоги я не сприймаю близько. Потрібно мати певний ступінь мудрості, щоб не приймати на себе погані думки і настрої людей, навіть близьких.

Вдень я — ведучий, вночі — діджей. Я проводжу заходи і займаюся музикою більше 10 років. Ніколи не змішую ці дві сфери — для мене це табу. Не граю на заходах, які веду. Не беру в руки мікрофон на вечірках, де граю. Дуже різні галузі, які у мене однаково лаконічно і приємно лягають в життя, але виключно окремо одна від одної.

zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Любов до вінілу у мене — від батька. Він завжди любив хороший джаз, купував багато музичних платівок, записаних на найвідомішій звукозаписувальній студії «Мелодія». Перепадало, звичайно ж, і мені, конверти з моїм вінілом таїли в собі казки і дитячі пісеньки, які кожен з нас пам’ятає з дитинства.

Моє хобі колекціонувати вініл народилося в 2005. Навіть традиція з’явилася: кожне місто, в якому я побуваю, я відзначаю покупкою мінімум однієї платівки з wish list, який постійно зростає.

Я шукав стилі, жанри, цікаві звуки, унікальних виконавців. Мені подобалося просто слухати. Вдома, годинами, іноді цілий день. Поступово я почав вчитися компілювати і зводити. Найкраща практика — грати на вечірках. Вдома залишається занадто багато шансів помилятися (все-одно цього ніхто не почує). На вечірках до техніки зведення додається ще й відчуття аудиторії.

zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Тут працює той же принцип — відчувати настрій людей. Неможливо підготуватися до вечора на 100%. Буває, планую качнути вечірку соковитим «сlash», а тусовка налаштована розслабитися під неспішне disco і абсолютно не готова скакати. Завжди повинен бути запасний план. В мою сумку для вінілу поміщається 100−120 пластинок. Я завжди завантажую її на повну, адже навіть якщо розмова була всього про двогодинний сет, потрібно бути готовим відіграти чотири години або просто мати хороший вибір треків.

Помітив, що багато ведучих продовжують жити минулим. Це та категорія людей, які все ще вірять в листівки, рекламу на радіо і краватки-метелики. Хочете секрет, як відрізнити хорошого ведучого від того, хто зробить ваш вечір нудним?

Складаю свій ТОП фішок «поганого ведучого», записуйте.

  • Часто використовувати фразу «Дорогі друзі!».
  • Побільше фізичних конкурсів. Обов’язково, щоб гості в костюмах і сукнях бігали по залу, повзали, присідали, ламали каблуки. Обов’язково.
  • Змушувати людей говорити тости. Навіть на презентаціях тости — це важливий пункт.
  • Їхати із заходу вчасно. Ні в якому разі не затримуватися для поговорити — заплатили ж за час.
  • Не забути поїсти кілька разів на заходах, можна навіть взяти з собою в судочок.
  • Загадково шарудіти губами по мікрофону.
  • Привітатися з гостями виключно після того, як всі зібралися, і немов принцеса, вийти під фанфари.
zhgarev.agency
Фото: zhgarev.agency

Будь-який захід на початку вашого шляху — потрібний. Ось таку рекомендацію я б дав ведучим-початківцям. Навіть якщо це півгодинна презентація — ви ніколи не знаєте, які взаємини із цим замовником можуть вирости у вас в майбутньому. Беріться за багато і пробуйте, тільки так народжується найпотрібніший досвід, а заходи перетворюються на задоволення!

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X