Як стати успішним фуд-блогером. П’ять порад від фуд-стилістки й бренд-шефа Good Bread from Good People Анни Теличко
Фудблогерка розповіла про тонкощі професії на майстер-класі з діджитал-професій для підлітків-вихованців інтернатів.
Анна Теличко — успішна фуд-стилістка, фуд-блогерка та ведуча майстер-класів, котра працювала з Bonduelle, Nestle, Winetime, Gorenje та трьома кулінарними книгами, для яких вона робила фото. До того ж Анна є бренд-шефом пекарні Good Bread from Good People, де працюють люди з ментальною інвалідністю.
Навчатися ніколи не пізно
Анна зізнається, що до 26 років вона майже не вміла готувати. Вершиною кулінарної майстерності була запечена курка та овочевий салат. На той час дівчина фотографувала людей і планувала розвиватися в цьому напрямку, аж поки її не попросили зробити кілька фото суші для ресторану друзів. Анна згадує, що цей досвід так їй сподобався, що вона вирішила стати саме фуд-фотографкою.
Проте 10 років тому цей напрям не був популярним. Тому дівчина почала вчитися готувати, щоб робити круті фото своїх кулінарних творінь. Як не дивно, усі нові страви одразу виходили бездоганно. І ось дівчина, яка ще недавно, за її ж словами, не з першого разу могла підсмажити яєчню, почала давати кулінарні майстер-класи та навчати людей готувати смачно і швидко.
Нове захоплення стало підґрунтям історії кохання. Один юнак дуже хотів навчитися готувати, друзі порадили йому звернутися до Анни, мовляв, вона справжня майстриня. Так із кулінарних класів розпочалося щасливе подружнє життя.
«Я почала змінювати своє життя у 27 років, тож упевнена — навчатися ніколи не пізно», — наголошує Анна.

Поради для фуд-блогінгу
Майстер-клас із діджитал-професій для дітей-підопічних Асоціації Наставництва для дітей та молоді організувала та провела діджитал-агенція Content.UA. Партнерами заходу виступили компанія Lenovo в Україні, мережа супермаркетів Сільпо, мінеральна вода з Греції ZARO’S, кафе Спелая канарейка та міський простір Скворечник.

Підліткам, яким саме час вибирати майбутню професію, запропонували познайомитися з таким сучасним напрямом, як фуд-блогерство. Ідея прийшлася їм до вподоби — вони ставили багато запитань Анні, з цікавістю куштували страви, ділилися враженнями в есе.
Фуд-стилістка резюмувала свій досвід у 5 важливих порадах:
1. Знання мови. Усі важливі новини, інсайти, інтерв'ю — усе англійською мовою, тож без неї нікуди.
2. Багатозадачність. Щоб бути успішним, треба поєднувати в собі фотографа, стиліста, копірайтера, SMM-спеціаліста.
3. Постійний розвиток. Фуд-блогерство — це не так, що один раз вийшло, і можна вважати себе відомим та успішним. Треба постійно читати, дивитися, практикувати.
4. Створення унікального контенту. Анна нещодавно з нуля створила сторінку в Instagram. Там поки небагато підписників, проте якість взаємодії дуже висока. Майже 100% фоловерів реагують на її публікації лайками та коментарями. Все тому, що вона створює справді цікавий унікальний контент.

5. Любити свою справу. Працювати й насолоджуватися — такою має бути робота на все життя.
«Я одразу погодилася на цю зустріч із дітьми. Мені неодноразово казали, що я вмію надихати людей готувати. Тож буду щасливою, якщо надихну когось із цих підлітків спробувати себе на кулінарній стежці, у фуд-блогерстві чи фуд-стилістиці», — поділилася Анна.
