Як бренд AXE впроваджує програми розвитку впевненості у молодих хлопців

Unilever
Хтось з юнаків хоче почати нові любовні стосунки з дівчиною, а в декого вони можуть бути найперші в житті. Втім, багато хто не має чіткого уявлення про те, чого ж він хоче від такого спілкування. Мета бренду AXE — з допомогою своєї продукції надати таким хлопцям усі інструменти для вираження того, що робить їх самобутніми та привабливими.
Американська фахівчиня з охорони здоров’я Джуліанна Майнер у своїй книзі «Діти екранів. Як узяти найкорисніше і мінімізувати шкоду в цифрову епоху» відмічає: «На початку 1990-х з’явився інтернет і вибухнув між 1995-м і 2000-м роками. Він повністю змінив наші життя та шляхи доступу до інформації. Протягом наступного десятиліття завдяки новітнім технологіям ми змогли помістити всю всесвітню павутину ву кишені в себе в телефоні. Швидке засвоєння технологій прокотилося хвилею по Сполучених Штатах і у всьому світі, повністю змінюючи наші життя, роботу, спілкування».
Якщо говорити безпосередньо про спілкування, то за статистикою покоління Z ходить на побачення втричі рідше, ніж покоління X та Y. При цьому 65% юнаків почуваються непевно, коли спілкуються з дівчатами наодинці. Більше того, третина чоловіків використовує мобільні додатки для онлайн-знайомств, щоб не бачитися з жінками у реальному житті.
Комунікації AXE спрямовані на подолання страху та розкриття рішучості хлопців. Треба ж колись підійти та заговорити з дівчиною, яка подобається. Все просто — слід поставитися до ситуації з гумором та помірною раціональністю, і тоді все стане на свої місця. Ось головне, що слід запам’ятати молодим людям, які хочуть бути більш впевненими у собі

Команда бренду робить все можливе, щоб подарувати кожному чоловікові впевненість у собі, яка відчиняє всі двері. І так було завжди — з моменту створення бренду, вперше представленого у Франції 1983 року. А через 33 роки AXE запустив лінійку Find Your Magic, що надихає хлопців на усвідомлення власної унікальності. Три роки тому AXE випустив олівці-дезодоранти, що повторюють його аромати-бестселери Dark Temptation та Black. Вони мають антибактеріальну формулу, перешкоджають появі неприємного запаху та не містять солей алюмінію. Протягом усієї своєї історії бренд співпрацює з визначними представниками суспільства та створює ексклюзивний контент та незабутні враження для хлопців по всьому світу.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ? Бренд AXE став тим найближчим другом, який завжди поруч, щоб підтримати та розвіяти внутрішню невпевненість. Досить зайти на його сторінки в таких соціальних медіа як Facebook та Instagram, щоб дізнатися про секрет подолання своїх страхів і розкрити власну рішучість. Там АХЕ вчить хлопців приємного спілкування з дівчатами у розважальній формі. Гумор — чудовий спосіб передати всю необхідну інформацію «дітям екранів».

Ось так соціальні мережі та всі тематичні проєкти АХЕ крок за кроком і руйнують невидимі бар'єри в спілкуванні. І все це задля того, щоб підвищити впевненість молодих людей та допомогти їм знайти спільну мову з дівчатами. Наприклад, AXЕ разом з відомими українськими блогерами Олексієм Дурнєвим та Антоном Мурафою організовували тематичні прямі ефіри і діалоги в соціальних мережах. Зайдіть, щоб почитати, як вони на життєвих прикладах розповідають про спілкування з дівчатами та побачення. Саме ці теми були інтегровані й у розважальне шоу на YouTube під назвою «Дурнев ищет парня».

Усім нам не вистачало живого спілкування під час локдаунів, хвиля за хвилею міст і села, що накривали. АXE і тут підтримав і підняв настрій багатьом людям: залучив партнерів та друзів, організувавши спецпроект #ТАНЦЮЮВДОМА. Були тут і лайфхаки для організації крутих вечірок в умовах карантину, та плейлисти концертів, а також календар онлайн-вечірок та заходів. Одним словом, все можливе, щоб надихнути людей радіти життю та піднімати собі настрій. Стали в нагоді також інструменти організації веселощів і вечірок в умовах локдауну, які були реально безпечні завдяки тому, що врахували всі карантинні заходи.

А марафон впевненості у собі тим часом продовжується. Приєднуйтесь, щоб узяти в ньому участь разом з АXE!