Вулична геніальність. Чим унікальний бренд Off-White та чому його засновник увійшов в історію — розповідають фешн-експерти
Радіо НВ представляє новий випуск подкасту про luxury-індустрію Це розкіш, в якому його ведучі з’ясовують, чому бренд Off-White користується популярністю серед людей та чи є генієм його засновник Вірджіл Абло.
Минулого тижня світ втратив дизайнера Вірджіла Абло, який створив власний бренд Off-White.
Він зумів звичайний вуличний стиль перетворити на люксовий бренд, який доволі швидко почали підробляти. Також Абло був креативним директором чоловічої лінійки Louis Vuitton. В доволі молодому віці чоловік зумів побудувати успішну кар'єру в сфері дизайну та залишити після себе бренд, який став для багатьох еталоном стилю. Проте, чи насправді творіння Вірджіла Абло були настільки унікальними та в чому полягає їх революційність — в програмі Це розкіш розбираються ведуча Василіса Фролова та головний редактор Радіо НВ Олексій Тарасов.
Гостями нового випуску подкасту стали фешн-експерти Саша Саттаров та Сергій Бизов, які розповіли, чому Off-White так багато підробляють, як Абло зробив вуличну моду частиною індустрії розкоші та наскільки важливу роль в його кар'єрі зіграли Каньє Уест та хіп-хоп.
Це розкіш — перша чесна програма про індустрію розкоші. Чому Chanel і Louis Vuitton — це дорого? За що ми платимо, коли купуємо відпочинок у преміальному готелі? І що взагалі варто вважати розкішшю в сучасному світі? Ветерани luxury-індустрії Василіса Фролова і Олексій Тарасов говорять правду і нічого, крім правди.