Відомий американський психолог назвав чотири способи, як підвищити продуктивність

7 грудня 2016, 17:02
Професор психології з Університету штату Арізона, автор популярної книги Психологія впливу Роберт Чалдіні розповів, як стати продуктивнішим

Щоб працювати більш результативно, в першу чергу експерт рекомендує визначити для себе конкретні завдання, передає Barking Up The Wrong Tree. Дуже складно умовити свою підсвідомість налаштуватися на продуктивну роботу, якщо не знаєш, у чому ця робота полягає. Плануйте свої завдання наперед.

Відео дня

Також для підвищення продуктивності Роберт Чалдіні пропонує використовувати чотири ефективних прийоми.

1. Ефект Зейгарник. Цей психологічний принцип полягає в тому, що перервані дії людський мозок запам'ятовує краще, ніж повністю завершені. Щоб уникнути прокрастинації на наступний день, в кінці поточного дня слід залишати наполовину готову справу. Коли людина знає, що із самого ранку на роботі її чекає незавершене завдання, вона одразу ж налаштовується на її виконання, а відповідно – включається в енергійну діяльність на весь день.

2. Якщо, Коли, Тоді. Щоб працювати ефективно та якісно, спробуйте запрограмувати себе, як комп'ютерну операцію, радить Роберт Чалдіні. Використовуючи слова «якщо/коли» і «тоді», створіть чіткі формулювання своїх цілей, наприклад, «Коли я прийду на роботу і сяду за стіл, тоді я почну писати звіт».

Незважаючи на те, що багатьом людям здається, що подібні установки їм не допоможуть, спробувати варто. Дослідження, в якому пацієнти повинні були використовувати такий метод для регулярного прийому ліків, показав, що чітке програмування дій поліпшило дотримання режиму майже на 80%.

3. Мотивуючі картинки. Надихаючі картинки з мотивуючими написами насправді працюють. Дослідження, в якому брали участь співробітники call-центру, показало, що коли в полі їх зору на робочому столі з'явилося зображення з бігуном, що виграв забіг, ефективність роботи збільшилася на 60%.

Роберт Чалдіні стверджує, що коли в процесі роботи люди бачать перед собою слова й образи, пов'язані з досягненнями (перемога, успіх, тріумф), вони подвоюють свою готовність до роботи над поставленою метою.

4. Нагадуйте собі про свої зобов'язання. Наприклад, якщо ви лікар, нагадуйте собі про необхідність мити руки перед прийомом пацієнта. Повісьте табличку з текстом «Миття рук захищає пацієнтів від інфікування». Якщо ви не медик, сформулюйте іншу фразу, що нагадує про важливість вашої роботи. Коли ви будете постійно бачити, для чого і для кого працюєте, продуктивність підвищиться.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X