Новини VS пропаганда. Українське агентство отримало бронзу на Канських левах

20 червня 2019, 11:17

Проект українського агентства ISD Group отримав бронзу на одному з найпрестижніших фестивалів реклами — Каннські леви.

Як повідомив засновник компанії Віктор Шкурба, проект під назвою AI Versus увійшов в шорт-листи фіналістів одразу п’яти номінацій (AI Storytelling, Innovative Use of Technology, Use of technology, Data Storytelling, Brand Experience & Activation) і в підсумку отримав нагороду в категорії Creative Data / Data Storytelling.

Відео дня

Проект AI Versus команда ISD Group розробляла разом з російським агентством Voskhod і розробниками App Solutions. Над проектом працювала команда з 20 осіб протягом шести місяців, в межах нього були створені дві системи штучного інтелекту, які споживали виключно новини телеканалу Росія-1 або Дождь і потім відповідали на запитання в стилі риторики цих телеканалів.

Скріншот сайту
Фото: Скріншот сайту

«Мета експерименту — продемонструвати різницю між новинами і пропагандою. Гуманний експеримент. Замість того, щоб 6 місяців годувати 2 маленьких дітей російськими новинами — ними вирішили годувати 2 штучних інтелекти. Це не оракул, чи SkyNet з Термінатора і навіть не суперкомп’ютер з Матриці. Інтелекти не знають, скільки буде 2+2 і що таке атом. Зате вони знають все, що почули протягом 6 місяців від Кисельова і на Дожде. Жодних сторонніх даних. Чисту свідомість нагодували новинами і нотатками», — прокоментував нагороду Шкурба.

«Для нас цей проект — в першу чергу соціальний. На прикладі російського телебачення він показує, наскільки важлива подача новин, як сильно вона впливає на сприйняття інформації і як глибоко вкорінюється у свідомості. І це важливо для будь-якої точки світу, творці новин несуть колосальну відповідальність за формування світогляду людей», — додав він.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X